it could happen to you

subota, 20.05.2006.

Moj prvi kompjuter

Danas sam kupila svoj prvi kompjuter. Nikada do sada nisam imala svoj. Bio je ili obiteljski, tj. sestrin jer ga je ona cijelo vrijeme okupirala, ili je bio poslovni ili je bio od prijatelja koji zivi iznad mene pa je dovoljno dobar da mi da svoj da ga ponekad koristim. Za sve ostalo morala sam ici u knjiznicu. Danas sam kupila svoj kompjuter. I strasno sam sretna. Ovaj decko od kojeg sam ga kupila u trgovini mi je rekao da nikada nije vido nikoga ko je toliko sretan sto ima kompjuter. Izgleda on ne zna kakav je to osjecaj imati 26 godina i kupiti nesto po prvi puta. Otkako sam ga kupila danas popodne, tj. prije tocno pet sati, nisam prestala visiti na internetu. Sve zivo isprobavam, kao da po prvi put u zivotu vidim kompjuter :)
Neso mi ga je nazvao Pola. Kaze to je sada moj najdrazi ljubimac. Nije mi nikada bilo jasno kako moze on toliko visiti na kompjuteru. Kaze on voli svoj kompjuter. To mi uvijek bilo cudno. No sad ga potpuno razumijem.
I seko, zaboravi da ces ga koristiti. Sad svaka ima svoj!!!!

- 03:55 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< svibanj, 2006 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • proslost, buducnost, sadasnjost, uspomene, zelje, snovi...

Linkovi

Pisi Mi

  • Dugo nisam vidio svoj rodni kraj
    Proljece je sada, mene obuze sjeta.
    Ja ti pisem pismo stari prijatelju moj,
    Daj mi reci sto ima novo, sve mi reci sto znas.

    I dal jos svirate nocu pored rijeke,
    sad je doslo lijepo vrijeme.
    Pjevate li one nase pjesme?
    Da li ponekad sretnes moju dragu?
    Jel jos uvijek onako lijepa?
    Pita li za mene i dal me ceka?

    Pisi mi sve...

    Jutrom kad se budim cesto tuzan sam.
    Noci su moje duge, pozdravi drustvo i druge.
    Ja ti pisem pismo stari prijatelju moj,
    Daj mi reci sto ima novo, sve mi reci o njoj.

    I dal jos svirate nocu pored rijeke,
    Sad je doslo lijepo vrijeme.
    Pjevate li one nase pjesme?
    Da li ponekad sretnes moju dragu?
    jel jos uvijek onako lijepa?
    Pita li za mene i dal me ceka?

    I dal me ceka?

    Pisi mi sve....


    Drugi nacin

NUMB

  • I'm tired of being what you want me to be
    Feeling so faithless, lost under the surface
    I don't know what you're expecting of me
    Put under the pressure of walking in your shoes...
    Caught in the undertow, just caught in the undertow...
    Every step that I take is another mistake to you...
    Caught in the undertow, just caught in the undertow...

    I've become so numb, I can't feel you there
    become so numb, so much more aware
    By becoming this all I want to do
    Is be more like me and be less like you

    Can't you see that you're smothering me?
    Holding too tightly, afraid to lose control
    Cuz everything that you thought I would be
    Has fallen apart right in front of you...
    Caught in the undertow, just caught in the undertow...
    Every step that I take is another mistake to you...
    Caught in the undertow, just caught in the undertow...
    And every second I waste is more than I can take!

    I've become so numb, I can't feel you there
    become so numb, so much more aware
    By becoming this all I want to do
    Is be more like me and be less like you

    And I know I may end up failing too
    But I know you were just like me with someone disappointed in you...

    I've become so numb, I can't feel you there
    become so numb, so much more aware
    By becoming this all I want to do
    Is be more like me and be less like you
    I've become so numb, I can't feel you there
    I'm tired of being what you want me to be...
    I've become so numb, I can't feel you there
    I'm tired of being what you want me to be...



    by Linkin Park