četvrtak, 07.12.2006.

kako je to ,kad si svima na piku, ono sto napravis ,i ono sto ne napravis..

evo vratio sam se na blog da napishem nesto o zivotu ,i skoli..
nije skola dobro pocela,vec pri pocetku,napio sam se s frendom i doso pijan u skolu, i
ravnateljica skužila i najebo ja i frend..:(
nismo se htjeli jako napit ali staradi 3 litre vina i litra votke :D
evo danas ja bio 2. sat iza skole pusiti izasao na cik pauzu,dodjem nakon zvona, i dodje meni profa,
znam da si ti pusac,zastosi pusio u wc-u u skoli?ja je onak gledam,kaj si ti zeno luda ili koj kurac..
Dodje ona ti sijedini pusac u 8.c razredu,ti si kriv.aja se zderem na nju,mozete mi staru zvat,policiju,fbi,ali ako mene okrivite bit ce belaja( najebat ce te ) ,tako su me izvicirali anisam nista napravio..jebo im bog mater.oprostiite na prostotama alikad me neko nepostenookrivi onda mi dodje da ga ubijem :)
nist.,. to je to, pozzz:))pusa svima :D

<< Arhiva >>