utorak, 15.01.2008.

Skul bigins...

Nazalost skola je pocela i moj rad u photoshopu se smanjuje tuzan Vec 3 dana nisam otvorio photoshop bang ali uskoro pocinjem raditi na 2 automobila. Prvi je Mercedes Benz SLR McLaren F1, a drugi je Dacia Logan. Merdju sredjujem jer me to trazio klaus, a logana sredjujem za jedno natjecanje u casopisu Power tuning. Bit ce nagrade za prva 3 mjesta, a i logan je ubiti renault pa se takav izazov mora prihvatiti. zubo Te radove cu tjerati u savrsenstvo, pogotovo logana jer bih fakat volio osvojiti prvo mjesto, a znam da imam sanse makar je ona mala, ali ipak postoji. thumbup Radove ocekujte tokom drugog mjeseca.. sretan


I za kraj evo jedan moj radi za koji sam izdvojio 5h. Promjenio sam: Boju, zatamnio sajbe, stavio druge felge, druga svijetla i bad look haubu.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Nazalost nemam origigi. Slucajno ga obriso...

20:43 | Komentari (8) | Isprintaj | #

<< Arhiva >>