Pogledajmo tetu dana...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost

Zabušavanje

28.01.2009., srijeda

Laka zarada

Dragi moji,
sada nevezano za recesiju, zanima me da li se i vama stalno u glavi vrte oblici lake i brze zarade.
Večina toga što vam Google izbaci je smeće, sve neke prevare, kao;'' naručite knjigu i zarađujte $1000 dnevno.''
Nema veze ako ste nasjeli i otvorili taj link, bitno je da ste shvatili da je to prevara. Ili, npr. prije par tjedana mi je za oko zapeo nekakav sličan oglas na nekoj stranici bux.to.com.
Tamo zarađujete tako da klikate na NJIHOVE oglase, a na jednom se oglasu morate zadržati 30 sec. Kad vam se tih 30 sec odbroji do 0, zaradite $0,01. Isada zamislite koliko se trebate ''naklikati'' samo za jedan $. Ma katastrofa.
Ali sam među svim tim šarenilom našao jedan koristan link. Kada ga pročitate, zanima me vaše mišljenje

http://entrepreneurs.about.com/od/homebasedbusiness/a/makemoneyonline.htm


- 11:55 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

  siječanj, 2009 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Veljača 2009 (5)
Siječanj 2009 (9)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
Čista zanimacija za ubit vrijeme za one (NE!)radoholičare u radnom vremenu.

Kako mi klinci (nekad bili ! ) iz kvarta krademo Bogu dane i trošimo tatine pare

Pozdrav kolege i kolegice!!!

Najprije da vam predstavim svoj blog... Znate ono kad dodjete na posao..., u pola sata do sat obavite sve što imate (ako uopće obavite) i onda nemate šta dalje za raditi. U zadnje vrijeme to nije samo endemična dijagnoza, nego i sve-prisutna činjenica.... Ili kad ste npr. na bolovanju (al fakat na bolovanju) i nemate šta za raditi? E pa to mi je dalo ideju da napravim nesto dostupno svima, pogotovo onima s ultra posebnim sposobnostima da završe svoju dnevnu rutinu posla čak i do 6 sati ranije od kolega. Na ovom bi blogu razvili nešto kao mrežu istomišljenika te si skratili vrijeme do završetka radnog vremena... ili samo skratili vrijeme!


Nadam se da čete svi prepoznati potencijal ovoga bloga, i da ćemo okrenuti novu stranu eskivacije i odmora.


Svi su dobrodošli, ... Baš kao što se kaže, što nas više, to veselije
Malo smijeha
Tri homosalca umru i njihovi ljubavnici se igrom slučaja nađu zajedno na krematoriju. Raspravljaju što će učiniti s pepelom svojih pokojnih supružnika.
Prvi kaže;
''Moj Darko je volio pecati ribe, pa ču prosuti njegov pepeo u njegovo omiljeno jezero.''
Drugi kaže;
''Eugen je obožavao letjeti, pa ću prosuti njegov pepeo kad ću sljedeći put biti u avionu.''
Treći kaže;
''Moj Grgur je bio izvrstan ljubavnik. Ja ću prosuti njegov pepeo u zdjelu kad idući put budem imao chilli, da mi može razvaliti guzicu po zadnji, posljednji put!''