četvrtak, 20.09.2018.

Cat caffe 2 (Munchen)

Pozdrav svima...

Nedavno sam pisala kako me zagrebački cat caffe oduševio i kako ću sigurno jednog dana tamo ponovno popiti kavu. A onda sam saznala da nedaleko stana ima jedan cat caffe i naravno odlučila popiti kavu tamo. Filozofija je malo drugačija. Ima čak i meni sa raznim kolačima i doručkom i sve je vegansko. Od 6 mačaka mi smo uspjeli vidjeti dvije. Žućka je ležala ispred vrata a crno bijeli buco je sjedio na šanku. Prije nego šta sam krenula malo sam čitala recenzije i većina je napisala kako je lijepo i kako im se sviđa veganska hrana. Malo su se samo požalili što nisu imali prilike vidjeti mace no njima kada je dosta one se povuku u svoju sobu. Jedan korisnik se požalio na neljubazno osoblje jer ga je djelatnica odbila da izabere stol koji želi. Vjerojatno nije znao da se stol mora rezervirati ranije zbog gužve,pogotovo vikendom. Može i online. Drugi korisnik se požalio da kada je zagrizao sendvič shvatio je da je dobio krivi umak i naveo da ima puno boljih mjesta za ručak. Ja osobno nisam došla radi ručka nego da vidim nešto novo,a pogotovo jer su i mačke tamo...
E sad moj dojam...
Rezervirali smo stol u 13:00 ali smo doslovno tražili parking pola sata i vozili se u krug pa smo kasnili,ali nisu nam zamjerili. Na ulazu se nalazi bonton,slike i posjetnice. Na ulazu su dvostruka vrata da mace ne odu van. Na ulazu nas je dočekao žuti mačak koji je odmarao a na šanku crno bijeli koji je glavna faca tamo. Šank je njegova baza. Ostale mace nažalost nismo vidjeli jer su bile u svojoj sobi. Po meni osobno bilo je preglasno. Bilo je dosta roditelja s djecom i kada su počeli žutu mačku navlačit i ona je otišla u svoju sobu. Nekoliko trenutaka prije nego je otišla,došle su dvije djevojke i još nisu pošteno ni ušle,doslovno su počele vrištati kada su vidjele žućka,kao da prvi puta vide mačku. Djevojke u dvadesetima,ne djeca. Kada su čekale svoju narudžbu,ustale su jedno šest puta i tražile mačke po kafiću. Očito nisu pročitale bonton ispred ulaza. Nekoliko trenutaka kasnije ulazi četvero ljudi i ostavlja oba vrata otvorena. Naravno djelatnik se naljutio i opomenuo ih ali mirnim tonom a oni su se naljutili na njega i čudili se. Kafić je dosta velik,ima dosta stolova ali ljudi su stvarno preglasni i mace se boje. Kada sam bila u Zagrebu,kafić je također bio popunjen ali nije bilo tako glasno,atmosfera je bila mirna jer su ljudi imali razumijevanja i nijedna maca nije pobjegla. Ljudi nisu vikali i nisu stvarali buku šalicama i čašama. Svakako mislim ponovno ići ali u tjednu jer nije tolika gužva. Osoblje je jako ljubazno,usluga odlična,ponuda raznolika ali eto..ljudi bez razumijevanja.
Svih 6 mačaka su udomljene što mi se jako sviđa i u sklopu kafića imaju suvenire-šalice,majce,razglednice,kalendare i bedževe sa macama koje su glavne zvijezde kafića. Također preko njih sam došla do udruge iz koje su te prekrasne mace i pošto imam dva mačora nisam mogla udomiti još jednu ali može se sponzorirati maca po izboru,odnosno postati kuma maci i tako joj donjeti hranu,igračke i igrati se s njom.
Svakako bi preporučila svim ljubiteljima mačaka da posjete Katzentempel ako se nađu u Munchenu kojom prilikom.
Ja ponovno hoću,sigurno...

Oznake: mace, catcaffe

- 11:33 -

Komentari (9) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< rujan, 2018  
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Rujan 2018 (2)
Srpanj 2018 (11)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

Pozdrav svima,ja sam Petra i ovdje ću Vam pisati o svemu pomalo a vjerojatno najviše o mačkama i svome mačoru Bubimiru.
Nadam se da će Vam se svidjeti razne priče iz svakodnevnice i veselim se čitanju Vaših blogova...

Linkovi

kontakt
petra.zubec.deu@gmail.com

Designed by In Obscuro