kolovoz, 2007  
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Kolovoz 2007 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

ovdije možete pročitati svaštarije vezane uz život jedne teenagerke koja uživa u životu i živi punim plućima... heh....

Linkovi blogaća koje chitam...

mironut
vikynut
vlatkićnut
markonut
skeaternut
kekytonut
ninchenut
ella dvorniknut
ancynut
mean girlnut

ukratko...

-ZOVEM SE...nisam još imala potrebu sama sebe zvati...
-ROĐENA...greškom '92, stara je imala termin na božić '91, al meni se nije žurilo van čekala sam da prođu procedure oko blagdana...
-ŽIVIM...zar je važno..... bitno da imam krov nad glavom...
-VOLIM...sve što vole mladi, a i jednu stvar što vole i odrasli.....sssssss
-MRZIM....ogovaranja, širenje tračeva o nedužnim osobama, nepravdu,brzopletost, neorganiziranost, laganje, sporost....
-NAJVEĆA ŽELJA.... poslije srednje upisati faks i diplomirati dizajn...
-VRLINA...poudanost, povjerljivost... ako mi netko nešt kaže u tajnosti, neću odat dok mi omču ne stave oko vrata
-MANA...brbljavost(premda je to nekad i vrlina),strah od visina i helikoptera...trošenje love....

slikice....

u izradi, tj. ljena sam malo ćete se strpit dok mi se bude dalo stavit sranja svaka......
oprostite na izrazu.......lol

nedjelja, 19.08.2007.

welcome to my new world

evo odlučila sam napravit još jedan blog, ali na njemu ne želim ostavljati svoj identitet samo ostale stvari o meni koje možete pročitati uboksu.... nadam se da će vam se svidjeti ovaj blog, moja razmišljanja moji postevi itd..... uživajte

- 18:13 - just say something smart (0) - Isprintaj - #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.