31.03.2006., petak

eto cisto ovako.....

Prije nego sto ista pocnem pisat htio bi svima koji su imali rodendan u proteklom mjesecu,cestitat ga...nekima sa zakasnjenjem,a nekima na vrijeme....uglavnom,SVIMA SRETAN RODENDAN!!!!PUNO ONOGA STO SI POZELITE,ITD,ITD,ITD.....moguce da vecinu vas ovo ne zanima,ali neznam sta pisati....ovaj mjesec pola ekipe je imalo rodendan...svaku subotu u trecem mjesecu sam bio na rodendanu...i to jos nije kraj....jos danas i sutra opet na rodendan....i onda nema nista do 13.6. ...a tada je moj rodendan....ma to je zasad nebitno....uglavnom sta se desavalo u zadnjih mjesec dana odkad nisam pisao....pa mnogo toga....saznao s ove strane nesto,saznao s one strane.-....i tako sve u svemu,moze proci i ako nisam osobito zadovoljan skolom-......ispravim jedan predmet,dode neki novi...i tako u krug....za nevjerovat....ja umrem....popizdim...pun mi je kurac i skole i svega zajedno.....neda mi se vise nista....jednostavno nemam volje....najrade bi ostao doma po cijele dane i samo se izlezavao u krevetu.....neka ne bas novost,ali ipak za one koji neznaju ili koji su samo culi neke glasine...istina je da sam se spickao s motorom......ok,skuterom od 50...jebga bila je kisa a ja vozio brzo(kolko brzo moze ici skuter od 50ccm)....i iza glavne poste neka jebena zenksa mi se preustroji u suprotnu traku ispred mene(ja sam preticao ostale aute)...zenska ko zenska,nije sigurna za volanom...to je opasnost na cesti....ok,svaka cast izuzecima.....to je za svaku pohvalu....i kako mi je zenska izletjela,ja se usrao,stao na zadnju,proklizio,pao i motor nastavio klizat po podu dok se nije zabio u zadnji kraj auta...ova kuja izade,nesto pita i samo se vrati u auto....jebem joj mater....nisam stigo ni reagirat...samo s epokupila...picka joj materina....na svu srecu motorcic mi nije previse razbijen i u voznom je stanju,ali stari ipak neda da se vozim dok ga ne popravim....a dok ga popravim ce potrajat....nema se kinte.....to bi bilo to...sad se sjetio......koj kurac je bio blogu kad se nije htio otvorit...sta su majmuni radili....zasto se blokiralo....neko ko je vise informiran od mene,neka mi kaze zasto nije radio blog po nekoliko dana.....mislim da je to sve....nista vise mi ne pada na pamet....uzivajte...do slijedecg puta....
p.s.ovom prigodom cestitam rodendan;dujetu,fici,nikiju(slave ga danas) i heleni(slavi ga sutra)......jos jednom uzivajte....ostavljate komentare,jebite mi majku,psujte me,hvalite me mozda,i to je sve za sledecih nekolko dana il tjedana....
- 21:00 - Komentari (37) - Isprintaj - #

< ožujak, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off


malo o meni;

-poznat pod nickom SALE
-roden 13.6. davne 1989.
-imam 16 i po god(tih pola je jako vazno)
-zivim sa starcima i mladim bratom
-mladi brat:ponekad moze biti tako dosadan,al ponekad je ok...da nema njega,neznam od koga bi posudivao lovu
-za zajebanciju gotovo uvijek(ako nije na moj racun,al i onda je prihvatim)
-cesto zivciram frendove
-cesto pretjerujem s zajebancijom
-skola na kastelu-iznad kafica "viva"-(mislim,nju pohadam)
-slusam svu muziku,ali nisam neki fan teskog rocka i slicno
-volim izaci van s ekipom pa malo spicirat,tj. pit ili pljugat(naravno,ako se nabavi)
-inace sam ili vani ili se doma svadam sa starcima

-i mislim da je to sve o meni
-kao sto rekoh na pocetku,gluposti

adi & bile=CAREVI
sale & ilona=MOZE PROCI
ive & tarik=OK LIKOVI
ana=LEGENDA
tajo=HAJVAN
serena=SUPER CURA
keka=OK JE
lea=OK CURA
alex=ISTO OK
trisha48=OK CURA
alenka=OK JE
kretencine=samo ime kaze sve
dalen
marica
bule & eli