06.01.2006., petak

Student party

Pa,eto tako jucer smo bili na studentu....bilo nas je pun kurac....cijela ekipa...adi,bile,tajo,savo,ilona,ana,helena,lea,cole,luchesi,susnjic,ja...ako sam nekog izostavio neka mi ne zamjeri...u grad smo prvo dosli tajo,adi,bile,ja....uzeli smo 1 vodku koja je ostala sa adijevog rodendana....ostatak se zna.....samo jedan od nas je pio...ostali su gledali i smijali se....necu imenovat,ali bas je legenda...pola vodke.....nakon toga smo htjeli otici u kupolu,ali smo dobili zajeb...u kupoli bio privatni party....sta cemo,di cemo....a tek je bilo 10....ma otisli mi onako besciljno malo po gradu....gubili se dok nije doslo vrijeme za student....napokon otisli na student....tamo se zajebavali,uzivali.....bile i ja smo malo gledali po uljaniku da vidimo dal ima neka dobra cura..ali nismo nasli nesto posebno...sami gabori(ukljucujuci mene i bileta)....dok odjednom,ko da su svjetlom obasjane,vidimo moju bivsu i njegovu brijacicu na novoj....hobotnica...sorry bile,ali jebga....pokusavali smo ih izbjeci i u tome smo uspjeli....spicirali smo vani na onim klupicama svi zajedno...doslo vrijeme da idemo doma....zapravo ilona je morala,a ja sam otisao s njom,iako smo se dogovorili da cemo ici svi zajedno...jebite se cmarovi,ja sam jedini morao slusat njezine bessmislene price...i njezina jadanja....zajebavam se...lijepo smo nas dvoje pricali na putu prema doma,malo se skompali(jer nismo bas u nekim super odnosima)....i tako...cak sam joj dao jaknu jer je curi bilo zahladnjelo....a uopce nije bgilo hladno...malo frisko,ali nista osobito......ma kurac moj nije...jedva sam hodao..smrznuo sam se sav....a samo sam htio ispast đentlmen.....zajebavam se....stvarno nije bilo hladno....ajde uzivajte,pa se jos kad tad cujemo....
p.s.vi picke koje idete na snijeg,lijepo se provedite.....neka neko slomi nogu u moje ime....uzivajte!!!!!
- 15:04 - Komentari (13) - Isprintaj - #

< siječanj, 2006 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off


malo o meni;

-poznat pod nickom SALE
-roden 13.6. davne 1989.
-imam 16 i po god(tih pola je jako vazno)
-zivim sa starcima i mladim bratom
-mladi brat:ponekad moze biti tako dosadan,al ponekad je ok...da nema njega,neznam od koga bi posudivao lovu
-za zajebanciju gotovo uvijek(ako nije na moj racun,al i onda je prihvatim)
-cesto zivciram frendove
-cesto pretjerujem s zajebancijom
-skola na kastelu-iznad kafica "viva"-(mislim,nju pohadam)
-slusam svu muziku,ali nisam neki fan teskog rocka i slicno
-volim izaci van s ekipom pa malo spicirat,tj. pit ili pljugat(naravno,ako se nabavi)
-inace sam ili vani ili se doma svadam sa starcima

-i mislim da je to sve o meni
-kao sto rekoh na pocetku,gluposti

adi & bile=CAREVI
sale & ilona=MOZE PROCI
ive & tarik=OK LIKOVI
ana=LEGENDA
tajo=HAJVAN
serena=SUPER CURA
keka=OK JE
lea=OK CURA
alex=ISTO OK
trisha48=OK CURA
alenka=OK JE
kretencine=samo ime kaze sve
dalen
marica
bule & eli