Počeo sam raditi na implementaciji istraživanja. Za sada su tehnologije odvojene u datotekama (u kodu koji ih učitava) ali su još u alikaciji uvjek ko da su sve u kategoriji razvoja. Također napravljeno je računanje poena istraživanja koje je dosta drugačije od onog za poene razvoja. Naime istraživanje sam zamislio kao kreativno izražavanje (teorije i takve stvari) dok je razvoj u stilu daš pare organizaciji i onda oni vrše pokuse i poboljšavaju već poznate stvari. Izračun poena istraživanj ide na slijedeći način:
1) U svakom zvjezdanom sustavu zbroji se broj stanovnika po kolonijama u tom sustavu.
2) Ti zbrojevi se korjenuju i pomnože nekim brojem (za sada je to 1 al kao genetskim napretkom se kreativnost može povećati).
3) Izračuna se međusobni doprinos sustava. Znači ako sustav A generira x poena a sustav B y poena i neka je r udaljenost između ta dva sustava, sustav A dobiva y / (1 + r^2) poena od B i B x / (1 + r^2) poena od A. Uz tu komplikaciju r se dijeli s koeficijentom od komunikacijskih tehnologija :).
4) Igrač dobiva poene istraživanja od najboljeg sustava.
Izgleda vrlo komplicirano ali ideja je da puno jači igrač nema istražene puno jače tehnologije od slabijih igrača nego da njegova snaga počiva u bolje rafiniranim tehnologijama. Znači da je teže za postići da jedan slabiji igrač ima recimo lasere a jači fazore (i da su fazori 5x jači od lasera) i da je jači apsolutno nedodirljiv nego da situacija bude da jači isto ima lasere ali za kojih 10% - 20% jače. I još jedna posljedica bi bila da jači igrač ima više tehnologije razvijene u "širinu" a da su svi igrači tu negdje po "dubini" u tehnološkom stablu. Koncept zvuči (meni ne al mi se tako čini kada pišem ovaj tekst) ko da je dosta kompliciran no budem probo da vidim kako paše. Možda čak kasnije zamjenim korjen u 2. koraku sa logaritmom kako bi se još više smanjila razlika između velikih i malih brojki.
|