Pola sata do petka, ma ipak ću napisati nešto. Dakle, napravih jedan programčić, koji sada već broji 2 korisnika a služi za hijerarhijsko praćenje obveza (kao što bi se iz naziva "ToDo" moglo zaključiti). Hijerarhijsko praćenje znači da se može pratiti koja je obveza dio koje (npr. prije nego se napravi sendvič, potrebno je nabaviti ili kruh ili pecivo). Vremensko praćenje (od kada do kada koja obveza vrijedi) nije implementirano. Aplikaciju sam napravio za vlastite potrebe i koristim je tokom izrade Zvjezdojeca. Kako se stvarčica svidla jednom kolegi, napravio sam program malo više "user friendly" i odlučio ga objaviti ovdje.
Ukoliko ne znate kako se služiti programom, klikajte bezveze. Zaključivanje bi dalje trebalo učiniti svoje. Također, možete pitati a isto tako i napisati neki prijedlog kako program poboljšati.
|
Naravno, nisam održao svoju riječ kad sam rekao da ću objaviti novu verziju Zlih poligona. Tak je to kad je faks bitniji od hobija. Slijedi sitrep:
Zli poligoni
Proveo sam 90% svoje ideje o novom balansu, igrač počinje s 5 obrambenih figura, kroz većinu igre igra sa 10 i igru završava s oko 8 figura. Također izdržljivost neprijatelja i jačina obrane su podešeni da puno sporije rastu te da niti jedan tip obrane ne postaje beskoristan. Ostalih 10% je na milosti isprobavanja a kako svaka partija traje oko pola sata, treba vremena da se istestira promjena balansa. Dodao sam još jedan cool feature, neće te ga samo tako primijetiti a bit će vam jako koristan, pogotovo ako će te igrati sa jakim obrambenim tornjevima: obrana ne puca po neprijatelju prema kojem već ide dovoljno projektila da ga unište. Recimo da imate ovakvu situaciju: neki neprijatelj s 90 HP uđe u domet tri obrambenih programa od kojih svaki rad 60 štete i puca jednom u sekundi. Po starom, sva 3 programa bi opucala, dva metka bi pogodila a treći bi se potratio dok po novom, samo bi dva programa opucala a treći bi već vidio da će jadnik od neprijatelja završiti sa -30 HP i suzdržati se do slijedeće žrtve.
Zvjezdojedac
Objavio sam C# verziju a staru C++ verziju ću držati još neko vrijeme dostupnom, da se mogu usporediti i da se može vidjeti od čega se krenulo. Ono što bi neuki čovjek odmah primijetiti je da nova verzija ima bogatije izbornike dok starija ima više slika. Stvar koju bi malo napredniji korisnik primjetio je da nova verzija ima puno više datoteka i da su većina njih obične txt datoteke. Jest da je trenutna funkcionalnost nove verzije igre ekvivalentna staroj i da je vremenski razmak između njih godina dana ali činjenica je da bi stari pristup bio prezahtjevan za dovršiti igru u nekom doglednom roku. Izrada će teći sporo, ali biti će gotova.
|