Download
Trenutni projekti:
Zvjezdojedac


Zvjezdojedac stara verzija

Dovršeni projekti:
Char lovac


Potapanje mornarice


Sraz za astronome


Začarana tvrđava


Zli poligoni

spojeni ste na port:
free web counter
free web counter

NEXUS 64213 kao blog

četvrtak 30.08.2007.

Char lovac

Upravo dovrših Pascal verziju Char lovca. Ljudi su mi se žalili da im se igra ne pokreće, malo sam poštimao postavke kompajlera i sad radi. Stvar na mom računalu radi ok pod običnim command prompt-om Windowsa XP i u DosBox-u, trebala bi raditi normalno i na drugima računalima, ako ne, probajte s DosBox-om.

Kao što vjerojatno rekoh prije, planirao sam 8 nivoa za ovu igru ali sam zbog ubrzavanja izrade (zapravo, skoro cijeli kod je davno bio gotov, samo su se nivoi čekali, a za njih nisam imao puno inspiracije) skratio stvar na 5 nivoa. I zbog toga je igra ispala dosta loše balansirana. Količinski neprijatelja ima dovoljno, na nekim mjestima previše, ali prelako se uništavaju, čak i u otežanoj igri jer nisam predvidio da će oružja biti toliko jaka. To nije loše kada su u pitanju obični neprijatelji nego je glupo kod glavnih neprijatelja, npr. nosač lovaca po kojem bi se trebalo tući duže vrijeme, pada pod 3. udarcem cs lasera, za ne više od 1.2 sekunde. Druga stvar koja je slabo balansirana je cijena oprema, većini skupe opreme se ne može pristupiti osim ako se od ostale opreme uzmu samo osnovne stvari. To ni nije toliki problem kada se da preživjeti s srednjom klasom obrane ali kod oružja sam zeznuo stvar tako što nisam napravio osrednja oružja. Stavio sam slabo naoružanje za prve nivoe i jako naoružanje za zadnje nivoe, ali prije nego što igrač skupi dovoljno kredita za njih i poštenu obranu, mora se snalaziti s slabijom sposobnosti ofenzive. Pouka za sljedeći put: ipak raditi nivoe u grafičkom editoru a ne u tekstualnom.

Prekodiranje koda ove igre iz koda za Pascal u C je sljedeća faza PACENIDOKO (skraćeno od PAscal C-Eu NI DO KOljena) projekta. Vremenski to ne bi trebalo dugo trajati, ali računajući na faktor ljudske lijenosti, neću se upuštati u predviđanja. Kad bude, objavim. Kod za Pascal je pisan i kompajliran u Turbo Pascal-u verziji 7.0, a kod u C-u ću kompajlirati u Borland C-u, verziji 3.1. Razlike u izvedbi samog programa bi trebale biti minimalne, ali kod bi trebao biti znatno elegantniji u C-u u svim područjima osim rada sa stringovima (varijablama kojima se pamti tekst).

Zgoda koja mi se dogodila pri dovršavanju koda, Pascalov kompajler mi se počeo buniti da sam napravio prevelik kod :). Nikad nisam imao osjećaja za rad u ograničenju od 64 kB. Uz malo kopanja po opcijama našao sam način kako to zaobići bez izbacivanja svog pisanog teksta iz koda, isključio sam zaštitu od prekoračenja dosega varijabli. Zgodna caka koja je smanjila kod kojeg kompajler vidi (nakon što se dodaju ostale zaštite od grešak i još koješta) za skoro 10%.

Ovime bih se oprostio od programiranja u Pascalu. Živio u davno zasluženoj mirovini.

- 23:39 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.

< kolovoz, 2007 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
Mjesto di uglavnom pišem o svojim radovima. Vrijeme objave posta: četvrtkom u 23:59
Upload folder
binarije:
Projekti na box.net-u
alati:
Binarni editor
ToDo
slike:
photobucket.com
Zrnce mudrosti

"A designer knows he has achieved perfection not when there is nothing left to add, but when there is nothing left to take away."

- Antoine de Saint-Exupry