.quoted{margin: 0;padding: 0px 10px 0px 10px;margin: 15px 0px 15px 0px;border-left: 6px solid black;border-right: 6px solid black;color:black;} -->
  rujan, 2008 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          

Veljača 2009 (1)
Siječanj 2009 (1)
Prosinac 2008 (3)
Listopad 2008 (2)
Rujan 2008 (6)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

numb

I'm tired of being what you want me to be,
Feeling so faithless lost under the surface
i Don't know what you are expecting of me
Put under the pressure of walking in your shoes
(Caught in the undertow just caught in the undertow)
Every step that I take is another mistake to you
(Caught in the undertow just caught in the undertow)

I've become so numb I can't feel you there
Become so tired so much more aware,
I'm becoming this all I want to do
Is be more like me and be less like you

Can't you see that you're smothering me
Holding too tightly afraid to lose control
Cause everything that you thought I would be
Has fallen apart right in front of you ooooo
(Caught in the undertow just caught in the undertow)
Every step that I take is another mistake to you
(Caught in the undertow just caught in the undertow)
And every second I waste is more than I can take

I've become so numb I can't feel you there
Become so tired so much more aware
I'm becoming this all I want to do
Is be more like me and be less like you

And I know
I may end up failing too
But I know
You were just like me with someone disappointed in you

I've become so numb I can't feel you there
Become so tired so much more aware,
I'm becoming this all I want to do
Is be more like me and be less like you

I've become so numb I can't feel you there
I'm tired of being what you want me to be
I've become so numb I can't feel you there
I'm tired of being what you want me to be

Image and video hosting by TinyPic


zadihana tisinom...
it's all about view
lo

Only When I Lose Myself

Its only when I lose myself in someone else
That I find myself
I find myself
Its only when I lose myself in someone else
That I find myself
I find myself

Something beautiful is happening inside for me
Something sensual, its full of fire and mystery
I feel hypnotized, I feel paralized
I have found heaven
Theres a thousand reasons
Why I shouldnt spend my time with you
For every reason not to be here I can think of two
Keep me hanging on
Feeling nothings wrong
Inside your heaven

Its only when I lose myself in someone else
That I find myself
I find myself
Its only when I lose myself in someone else
That I find myself
I find myself

I can feel the emptiness inside me fade and disappear
Theres a feeling of contentment now that you are here
I feel satisfied
I belong inside
Your velvet heaven

Did I need to sell my soul
For pleasure like this
Did I have to lose control
To treasure your kiss
Did I need to place my heart
In the palm of your hand
Before I could even start
To understand

Its only when I lose myself in someone else
That I find myself
I find myself
Its only when I lose myself in someone else
That I find myself
I find myself

subota, 13.09.2008.

taj osjecaj..

zderes me svojom prisutnoscu!

dok skidam bezglave gmazove nostalgije
cujem vas
poput vjetra mi dolazite
donosite miris idile
prikradam vam se blize
i blize
i blize

tvoja prisutnost me hrani!

i sjene nestaju
povlace se
obasjava nas bljesak munje
i jos jedne..

odavno sam uspavana!

- 01:02 - Comment To My Colorful World... (12) - Print... - #


utorak, 09.09.2008.

Iz pocetka

Zavrsila sam svoj novi uradak
ostao je isti kao i do sad
dobar i nepredvidljiv

ipak, mislim da sam ga uspjela pokvariti
unijeti u njega malo bjesa
i jos malo tuge

Zavrsila sam jedno poglavlje knjige
one koja se cita usnama
dodiruje pogledom

sada nek ju ljube svi pjesnici
mali i veliki
oni koji to smiju i oni koji to zele

Zavrsila sam..

Sada je na Vama red!!


Image and video hosting by TinyPic



- 12:28 - Comment To My Colorful World... (2) - Print... - #


subota, 06.09.2008.

Hoces li..?

Proviri samo..
proviri u svijet gluhe zabave
nosit ce te struje mjedi i bronce
sve do moje milosti

Proviri u suton
i onda nestani
poput vjetra kad ga neka sila zaustavi
ili kise kad se oblaci isprazne

Proviri.
tek onda ces shvatit sto donosi noc
iako je jutro pametnije

Proviri,
jer bit cu tu za tebe
i ocekivati cu kad ces proviriti

- 19:36 - Comment To My Colorful World... (1) - Print... - #


Jedna njemu...

Tvoj glas me smiruje
dok tisina sjece put oko nas
disemo
moja lijepsa strana je naklonjena tebi
uvlaci se u svaku poru tvoga tijela
ostaje u pogledu
sinoc je sova glasno pjevala
i sustilo je lisce pod nasim stopama
vise tvojim
ipak
volim jesen
zasto da skroz pricam
mogu te samo mirno gledati
bas kao ti mene ovu vecer
uskoro cemo osjetiti njenu caroliju
i odvojiti se
utonuti u svoje snove

Samo me cvrsto drzi za ruku!


Image and video hosting by TinyPic

- 01:43 - Comment To My Colorful World... (3) - Print... - #


petak, 05.09.2008.

Something beautiful is happening inside for me. Something sensual, its full of fire and mystery!
I feel hypnotized, I feel paralized...





Na dalekim oblacima sada sjedim i gledam na svijet. Odavdje se cini, jos uvijek, tako mlad i nezreo. Ima li sanse da je takav??



Probudena rano ujutro, sa jos snenim pogledom, izlazim. Slusalice u usi, glazba – malo tisa od najglasnije i put, samnom i oko mene. Vrtim i dalje tu pjesmu, njene rijeci me odnose daleko od hladnog jutra i tek svanulog dana; od realnosti. Vracaju me u moj svijet, koji sam dugo skrivala i jos duze pokusala zaboraviti. „Only When I Lose Myself“ – ime joj ne otkriva znacenje, ali ga, kao i svaka druga ima, samo za mene, ono je stvarno! Smjesno je to sto sam ju tek cula, a osjecaj u meni govori suprotno. I ono sto budi... Svaki put, iznova, kao da upravlja samnom i crta mi osmijeh na lice. Nastavljam hodati razmisljajuci o onome u sto me je odvela. Promjenila je neke stare navike, vratila mi mir, sigurnost u sebe, koju sam izgubila onog trenutka kad sam se pronasla. Smjesno!! Znam... Ali ne bjezim, zaista, niti pokusavam pobjeci. Jednostavno je tako! „I Have Found Heaven“ =) Hodam, hodam i hodam, neshvacajuci da je vec mracak pao i da je vrijeme za jos jedan lov nase mladosti. I tako dolazi po mene. Odlazimo ili tek dolazimo, ne znam ni sama?! Nastavljamo zapoceto, smijemo se i plesemo, a nas cilj je sve blize i blize. Znamo da cemo napraviti ono sto smo htijele, osvojiti cilj bez ijedne posljedice. Bar ne vidljive... (hehe)

Zato se postupno upustamo sve dublje i dublje, jer ionako nam nista ne mogu, zajedno smo jake, ako ne i najjace i oni to znaju! Ponekad imamo osjecaj da ih sve lagano ubijamo, da gazimo po njima – makar to ne zelimo, jace je od nas! Mozda zato sto smo mlade i nasmijane; lijepe i zgodne i nemarimo za nista drugo osim za ono sto nama treba...?! Hmmm, mozda?! I tako zavrsavamo nasu sjajnu vecer, fantastican provod. Dva lovca na izgubljeno blago su pronasla svoju lovinu. =) Jos malo i obje ce utoniti u san... Ona mastajuci o svojim stvarima, ja slusajuci jutarnju pjesmu!



Na dalekim oblacima sada sjedimo i promatramo ovaj svijet.
I da, jos je mlad i nezreo...


Image and video hosting by TinyPic

- 16:59 - Comment To My Colorful World... (2) - Print... - #


*drava*

Savrseno ocrtava nebo na svojoj povrsini
Ali kad se ne mice
Gledam ju, preplanula je od sunca
Smije se dok je oblijetaju
Da mi je znati tko joj da ime DRAVA-pristaje joj
I dok je mirna, a i uzburkana
I dok kisne kapi odskacu od nju
Mislim da je to bilo zahtjevano!
Da se nije spontano dogodilo
Odnijela je moje misli sa sobom
Utapa ih zadnjih par godina
Lagano, dok plovi svojim koritom
Sinoc su je slikali
A ona se smjesila i smjesila..
Ali prkosno!!

- 16:42 - Comment To My Colorful World... (1) - Print... - #


Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.