srijeda, 04.05.2011.

Poslije kafe:

BITANGA: Jesam te gnjavio? Meni je bilo lijepo, iskren da budem. Al kafu mi opet dugujes.

BITANGA: Volio bih. Nisi se nadala da cu biti nako „fin“?

BITANGA: Ma ti si fina, ja nisam. Hej, znas sta mi se svidja?

BITANGA: To sto se ne sminkas. Inace, sminku mrzim strasno. Jer zasto od Boga date lijepe oci mazati raznim bojama?
PRINCEZA: Upravu si to za boje. Al, bas cudno sto si to primjetio. Bas cudno!

BITANGA: Primjetio sam. A to volim. Primjetim neke stvari koje rijetko ko primjecuje. To mi je od Boga.
PRINCEZA:

BITANGA: Kupi i meni:-) Joj fakat odoh u vodu. Hajd sa mnom. I... osvjezi se ponovo.

BITANGA: I strogih policajaca. Dobro bi to bilo. Ti, ja i Njemacka. Hej, imas lijepe ruke.

BITANGA: Ja sam ozbiljan, ma koliko ne izgledalo tako. I zbilja, lijepe ruke imas. A ti, smiji se i dalje.

BITANGA: A tu smo dakle. Ulazi u obzir jos jedna kafa. Ovaj put da probam tresnje.

BITANGA: Dogovoreno. Sad ti biras dan i mjesto. Al pozuri, dok tresnje nisu prosle. Ne znam zasto, al prija mi pisati tebi.

BITANGA: Hos me povesti? A ja jos uvijek razmisljam o onom tvom simpaticnom smijesku kad ja izvalim neku ludost. .

BITANGA: I sanjaj ponovo Md. Haha. I ti si mislila mene izraditi za kafu. Mene. Dusu ljudsku. Ne mogu da vjerujem. .

BITANGA: Pa nije valjda da si se pokajala? Ako nista slatko si se nasmijala.

BITANGA: Volim to cuti. Bilo je i meni fino, pocastila si me. Malo osmijehom. Malo pogledom. Malo specificnim i slatkim pokretima. Tako da je „kafa“ estetski dotjerana.

BITANGA: Meni fali vec devet mjeseci. Al ziv je, Bogu hvala, i volim ga vise od sebe. A poslije rostiljanja sa mnom cuvas zvijezde da ih ko ne ukrade. Ok?

BITANGA: Pa kad okice htjednu san, samo mi reci. Hej, mala, dragog ti Boga nek niko ne zna za ovaj nas slatki odnos. Bilo bi belaja. A dosta mi ih je. Vazi?

BITANGA: Ma odlicno se slazemo. Hej, draga si mi!

BITANGA: E upravo. Nisam ja ni pola tolko los ko sto kruze glasine... Je l tako da nisam? Samo sam ziv i strasno volim zivjeti.

BITANGA: Tamam onoliko koliko treba. Ispricat cu ti jos jedan segment iz mog zivota, koji je jako zanimljiv, kad se vidimo.

BITANGA: Hajd, pa mi se javi. I...ne zaboravi da nisam toliko los.

- 00:33 -

Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  svibanj, 2011  
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Svibanj 2011 (6)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Mislila sam, kad sam već sačuvala sve prepiske, da ih publikujem, a diskete sa zapisima idu na otpad. U toku je čišćenje.

Linkovi