Ples kao umjetnost

22.11.2012., četvrtak

Plesna umjetnost

Krenuo sam na tečajeve latino-američkih plesova u plesni klub ˝STUDIO 1˝ u Zadru i jako mi se svidjelo sve što me tamo okruživalo: treneri (koreografi) gospodin Oliver i Sandra Brala, plesna partnerica, novi prijatelji i prijateljice. Ples mi se jako svidio i tako sam odlučio trenirati dalje i iči na natjecanja, dobivati pohvale i možda postati profesionalni plesač. Otkad treniram ples mogu reči da su mi se ocijene u školi poboljšale, da me kralježnica manje boli, da mi se poboljšala cirkulacija krvi i zdravlje i čak da sam se zaljubio u partnericu. Ples je jako težak sport i ne može ga svatko trenirati, treba osječati glazbu i ritam u duši, imati koncetraciju i voljeti ga. Znate što je najvažnije u plesu, to što poboljšava koncetraciju, zdravlje i držanje tijela.Tko misli da je onaj tko trenira ples homoseksualac, taj koji to misli on je homoseksualac.

Plesne forme:

Balet

jazz dance

savremeni ples

društveni plesovi

hip-hop dance

Latino-američki plesovi

Rumba


Samba

Paso doble


Jive


Mambo


Salsa

Merengue

Klasični plesovi

Bečki valcer

Engleski valcer

Tango

Disco fox

Foxtrot

Quickstep

Polka

Western Polka

Rock´n roll

Akrobatski rock'n'roll





Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.