utorak, 16.05.2006.

Vražićak!!!!!

Koji sam ja vražićaknaughty naughty!!!!Nabila sam telefonski račun i imam puno Interneta!Još nikad nisam imala ovoliko Interneta!Sad ga ima više nego telefona!!!Eto ne znam kaj da vam kažem!!!Sad su mi starci otišli van.Tata kosi travu,a mama sadi cvijeće pa ja koristim priliku!Danas sam našla žicu pa sam mamu nagovorila da mi da samo da vidim kaj ima novo,zato vam nisam ostavljala komentare!noA možete mislit moju facu kad sam došla doma i vidjela da nema žice!!!eekMislila samda ću poludjeti!!!Dosta sad o tome!Ajmo dalje!
Dogodilo se nekaj grozno!Ja u utorak(prošli) idem doma iz škole kad iz mog dvorišta izlazi Hitnaeek!Srce mi je stalo!I dođem ja u kuću kad moja baka leži u krevetu sa razbijenom glavom i mama i susjeda stoje pokraj nje.To vam se dogodilo ovako:Moja je mama bila u dvorištu i nekaj radila a baka je šetala po cesti.Kak je ona stara,ima 70 godina,ona vam vuče noge,ne može ih dizat.A ja vam živim pokraj busne stanice i tamo vam prema busnoj imaju stepenice.Moja baka je silazila i pala.Razbila je glavu,sva se izgrebala i slomila ruku na dva mjesta!Barem smo mislili da je to sve!Oni su nju dovezli doma ali njoj nije bilo nikaj bolje.Sve je teže hodala sve dok uopće nije mogla stat na noge.I jučer nazovu ove budale iz Hitne i kažu da će doći po nju da ju pregledaju.I moja im mama kaže da joj slikaju kuk jed ona ne može stat na noge i na kraju je ispalo da je kuk stroz slomljen!!!Ona se jadna tak tijedan dana vukla sa slomljenim kukom a mi to uopće nismo znali.GLUPI SISAKČI DOKTORI!!!!!!Kak mogu bit tak glupi.Ona i taj dan nije mogla hodat i uopče joj nisu slikali kuk...Baš su jadni!I jučer mojoj mami kažu da je stanje koma i da hitno mora na operaciju i da će joj stavit umjetni kuk!!Koje su to budale...mad puknucu namcor Moja mama ih je htijela ubit!Poludjela je!!eek burninmad mad!
Joj ja ukradem žicu i odma počnem sa koma stvarima!Bilo je i dobrih stvari tokom tjedna!Kao npr.SUBOTAparty!!Ma vani mi je bilo stvarno supač!Bile smo do 4,točnije doma smo došle u pola 5!!!Opet sam spavala kod Ivine seke!!Bio mi je i Huso u graduwink!Normalno cure su me zezale za njega i to pred njim!!Kako mi je bilo neugodno!Mislila sam da ću puknut...puknucu!Zemljo otvori se!!!On se samo na to smijao!Poslije me je u disku njegov frend zezao.Dođe on do mene i kaže:"Antonia di ti je Huso??!!Jel ti dosadno?A joj šteta!Nema ga pa da te malo zabavlja!!!"Koma!Huso mi se napio party party nut nut dead i otišao u pola 12 doma!A siroče!A ipak ga kužim!dečko sad završava srednju!treba to proslavit!party
Ja sam se baš raspisala!E trenerica će mi valjda na CD snimit nove slike kaj smo se slikali za kalednar pa ću ih objavit!Ali nemojte mi onda pobjeć!
Volim vas puno,puno i oćekujem puno komentarića!!!!naughty yes rolleyes

- 18:28 -

Komentari (28) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< svibanj, 2006 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

Sve o latino-američkim i standardnim plesovima i ponešto o meni osobno




Free Image Hosting at www.ImageShack.us