ponedjeljak, 01.05.2006.

MySpace Layouts

MySpace Layouts


Ovo su vam mooj pas Stinky i pokojna mačka Lili-počinila je samoubojstvo,bacila se sa krova kuće!
Sad moje frendice sa kojima sam stalno.ma cure lude ste!

MySpace Layouts

MySpace Layouts


Iva-ona vam je isto plesačica plesačica!

MySpace Layouts

MySpace Layouts


Mirela

MySpace Layouts

MySpace Layouts


Anita

MySpace Layouts

MySpace Layouts


Maja

MySpace Layouts

MySpace Layouts


Ivona-ne daj Bože da moram u bolnicu dok je ova na praksi!!

sad kad sam se zabavila da vam nekaj i napišem.U srijedu je bio seminar za profesore tjelesnog i bilo je zakon.Radili smo tango!Bile smo:Iva,Pina,Sleđana,Pina,Matea,ja, i naravno naša trenerica.Trebali ste vidjeti profesore kako plešu.....!!Najbolje je bilo to šta nas je poslije čekala besplatna večera u jednom restoranu,kako sam se najela!!!nut
jučer je bio turnir u Križevcima-"Trofej grada Križevaca".Trofej nisam dobila no niti medalju no ali najvažnije je bilo to da mi je bilo baš super i KONAČNO sam upoznala Paulu i Petru-cure zakon ste!!!kiss kiss yes thumbup
Tamo je još i jedan dečko slavio rođendan i njegova je mama rezervirala prostor i svi smo išli na pizzu!!Opet se ja prežderavamdead .Btw:Ja sam bila 6. u ST i 6. u La,ma ja sam zadovoljna,imali smo polufinale!E jel ide ko u Osijek na turnir??Ja možda!Ništa ljudi....Idem ja sad wave pa se još čujemo!!yes





- 17:07 -

Komentari (7) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< svibanj, 2006 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

Sve o latino-američkim i standardnim plesovima i ponešto o meni osobno




Free Image Hosting at www.ImageShack.us