utorak, 25.04.2006.

Životne mudrosti!

Evo našla sam neki papir među svojim stvarima.Ovo su vam neke "životne mudrosti"!Ma zezancija!Nisam to vidjela 100 godina.Evo vam nekih "pametnih" izjava:
Mogu se oduprijeti svemu,osim iskušenju!
Obožavam rad.Mogu satima gledati druge kako rade!
Učini nešto za domovinu-emigriraj!
Živi kao da ti je svaki dan posljednji,jednog ćeš dana biti u pravu!
Biti zloban znači osvetiti se unaprijed!
Svi mi griješimo,neki više,neki stalno!
Bistar je,vidi mu se kroz glavu!
Danas je sve teže biti budala.Konkurencija je sve veća!
Tko radi taj i griješi-reče pijetao i siđe s patke!
Ako novac doista ne donosi sreću onda mi ga vratite!
Stalno padam na ispitima,glupe stolice!
Pijem da te zaboravim,a kad se napijem,užas,vidim te duplo!

Eto pa prokomentirajte mi to malo!Inače kak vam je ovaj tjedan započeo? Jeste sretni šta je opet počela škola? Ja ne,da barem još traju praznici!!!smijeh Kak ste proveli praznike? Meni je bilo supač!
Ne znam kaj da vas još pitam! Pišite mi šta vam padne napamet!!kiss

- 16:38 -

Komentari (17) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  travanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

Sve o latino-američkim i standardnim plesovima i ponešto o meni osobno




Free Image Hosting at www.ImageShack.us