nedjelja, 16.04.2006.

Test za pametne ljude!!


>> > Test za pametne ljude!

>> >
>> > Dolje su cetiri pitanja i jedno bonus pitanje. Morate ODMAH
>> > odgovoriti na njih. Ne smijete odugovlaciti, odgovorite odmah. OK?
> Pa,
>> > da vidimo koliko ste stvarno pametni. Spremni? Idemo!!
>> >
>> >
>> >
>> > Prvo pitanje:
>> >
>> >
>> > Ucestvujete u trci. Preticete drugu osobu. Na kom ste Vi mjestu?
>> >
>> >
>> >
>> >
>> >
>> >
>> >
>> > Odgovor: Ako ste odgovorili da ste prvi, niste u pravu! Ako preteknete
>> > drugu osobu i zauzmete njeno mjesto, onda ste drugi! Pokusajte biti brži na
>>> drugom pitanju.
>> >
>> >
>> > Da biste odgovorili na drugo pitanje, nemojte razmišljati tako dugo
> kao kod prvog pitanja.
>> >
>> >
>> >
>> > Drugo pitanje:
>> >
>> >
>> > Ako preteknete poslednju osobu, onda ste...?
>> >
>> >
>> >
>> >
>> >
>> >
>> >
>> >
>> > Odgovor: Ako ste odgovorili da ste pretposlednji, onda ponovo niste u
>> > pravu. Recite mi, kako mozete preteci poslednju osobu?
>> >
>> >
>> >
>> >
>> >
>> > Niste bas dobri u ovome! Zar ne?
>> >
>> >
>> >
>> > Trece pitanje:
>> >
>> >
>> > Vrlo zeznuta matematika! Ovo izračunajte BEZ DIGITRONA ILI OLOVKE.
>> > Pokusajte.
>> >
>> >
>> >
>> > Uzmite 1000 i dodaj 40. Sad dodaj jos 1000. Sad dodaj 30. Dodaj opet
> 1000.
>> > Sad dodaj 20. A sad dodaj jos 1000. Sad dodaj 10. Koliko je to ukupno?
>> >
>> >
>> >
>> >
>> > Spustite se dolje da vidite odgovor.
>> >
>> >
>> >
>> >
>> >
>> >
>> >
>> > Jeste li dobili 5000?
>> >
>> >
>> >
>> > Tacan odgovor je zapravo 4100.
>> >
>> >
>> >
>> >
>> > Ne vjerujete? Provjerite digitronom! Danas definitivno nije Vas dan.
> Mozda
>> > cete tacno odgovoriti na sledece pitanje.
>> >
>> >
>> >
>> >
>> >
>> > Cetvrto pitanje:
>> >
>> >
>> > Marijin otac ima 4 kceri: 1. Nana, 2. Nene, 3. Nini, 4. Nono. Kako se
> zove
>> > peta kcerka?
>> >
>> >
>> >
>> >
>> >
>> >
>> >
>> > Odgovor: Nunu?
>> >
>> >
>> >
>> >
>> > NE! Naravno ne.
>> > Njeno ime je Marija. Procitajte pitanje ponovo.
>> >
>> >
>> >
>> >
>> > OK, sad ide bonus pitanje:
>> >
>> >
>> >
>> > Nijema osoba zeli kupiti cetkicu za zube. Imitirajuci pokrete cetkanja
>> > zuba, uspijeva prodavcu objasni sta zeli kupiti.
>> >
>> > Ako slijepi covjek zeli kupiti naocari za sunce , kako ce to objasniti
>> > prodavcu?
>> >
>> >
>> >
>> >
>> >
>> > Samo treba otvoriti usta i trazi, jednostavno.


Eto!!Kak je meni dosadno!!Joooj.....POLUDJETI ĆU!!!!!!!!Daj mi recite jel tko sve točno odgovorio??Nemojte lagati!!Ja sam se zeznula sa onim brojevima šta treba računati,rekla sam 5000!A matematika mi nije jača strana,nisam ja kriva!Joj nekaj vam moram priznati,jučer sam bila u kladionici.Mislim,inače se ne kladim....dobro...bila sam već par puta,ali nisam opsjednuta time!!!!!!Sad se nadam nekom dobitkugreedy greedy greedy greedy Nije velik,nekih 500 kn...Mislim daš 5 i dobiješ 500,za mene je to puno,samo to onda nebi smjela reći starcima.Još će reći da sam kockarica!!A bolje mi je da se baš i ne nadam jel sam svaki put do sad izgubila...Ali ipak ovako izgledam: greedy greedy
Joj nisam vam čestitala Uskrs!!! Pa ljudovi S R E T A N U S K R S !!!!!!!!!!Mislim...baš sam se rano sjetila!!!bang lud
Ništa idem ja sam pajkiti,meni nikad dosta spavanja!!rofl zijev zijev zijev ,ovako vam ja izgledam kad imam ujutro školu i ne naspavam se..nut zijev zijev
E sad stvarno idem!!pusa svima!!!!kiss wave kiss wave kiss wavebaš volim ove male vražićke!!) B O K !!

Evo i za kraj saljem vam ovog anđela da uvijek bude uz vas i čuva vas!!

- 22:34 -

Komentari (20) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  travanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

Sve o latino-američkim i standardnim plesovima i ponešto o meni osobno




Free Image Hosting at www.ImageShack.us