Image and video hosting by TinyPic Ples i zabava

Ples i zabava

srijeda, 21.01.2009.

Hey


Hey, ja vam jako volim ples.znam biti dosta otkačena u plesu ali najviše kad sam sama kod kuće.volim ponekad gledati balet jer je zabavan.Volim se klizati kod kuće.nije veliki led ali svejedno se opustim od škole.Bio mi je također zabavan ples kada je Lana Jurčević plesala na pjesmu umbrella u plesu sa zvijezdama.Sad ja imam prijedlog za vas.Ako netko zna neku plesnu školu blizu sesveta nek mi napiše u komovima.Puno mi komajte, jer ovo je blog za ljubitelje glazbe i plesa.Ovdje ćete naći zabavan ples i glazbu.Čak ću staviti i karaoke od nekih pjesama.Želim vam puno zabave i komajte mi.

- 18:24 - Komentari (21) - Isprintaj - #

Evo nekih pjesama koje ja slušam

Lana Jurčević:Odlaziš
Lana jurčević:Otkad te nema
Lana Jurčević:1 razlog
Lana Jurčević:Na pola
Lana Jurčević:Zora bijela
Celine Dion:Im Alive
Celine Dion:My heart will go on (Titanic)
Feminem:Zovi
Feminem:2 srca 1 ljubav
Feminem:Nije moje srce nije
Feminem.Chanel 5
Feminem:Ovisna
Helena Paparizou:My number one
Nina Badrić:Da se opet tebi vratim
Karma:Kraljica leda
Karma:Oči zelene
Karma.Ko je ta
Karma:Avantura
E.T:Tek ja 12 sati
E.T:Prazan stan
E.T:Nemoj mi raditi to
E.T:Da ti nisam bila dovoljna
Rihanna:Unfaithful
Rihanna:Umbrella
Jelena Rozga:Ožiljak
Jole:Ptice putuju

- 17:57 - Komentari (0) - Isprintaj - #

ponedjeljak, 19.01.2009.

- 18:20 - Komentari (9) - Isprintaj - #

- 18:07 - Komentari (0) - Isprintaj - #

- 18:05 - Komentari (0) - Isprintaj - #