.....the mind of a dancer...

19.02.2006., nedjelja

KAKO JE NASTAO VIBRATOR

Danas sam se sjetila kako sam sa 9 godina čitala neki časopis i naišla na riječ penis! Neznam dal normalno dijete od 9 godina prepoznaje tu riječ ali ja ju nisam znala....sjećam se da je naslov toga što sam čitala bio - ODREZALA MUŽU PENIS ZBOG NEVJERE- pretpostavljam da sam čitala neku crnu kroniku ! uglavnom otišla sam do svoje mamice,koja me oduvijek vodila kroz život svojim sjajnim objašnjenjima i lijepo ju pitala što je to penis,i što je to ta teta iz članka finog narezala svom mužu...jer moji mali dječji,čisti um je pomislio da je riječ o nekoj papici...Sjećam se i da je mama nešto jela i da joj je hrana isfrcala iz usta kad sam ju nevino pitala šta je to penis.....i tada mi je prvi put u životu izgovorila onu famoznu rečenicu koju i danas često čujem - PITAJ TATU! tata je naravno uzvratio istom mjerom-pitaj mamu, da bi tom lančanom reakcijom napokon dobila odgovor od mame da je to pimpek-jer za riječ pimpek znam od svoje 3 godine! Slična stvar dogodila se godinu,dvje kasnije kad sam naišla na novo životno pitanje koje me zbunjivalo i na koje nisam znala odgovoriti - što su to stidne uši - prvo sam pitala tetu koja mi je bez pardona rekla da su to uši koje se stide,pa se skrivaju iza kose i da zato curice nose dugu kosu,tj. i moje se uši stide! tek kasnije mi je moja mamu otkrila istinu o stidnim ušima u strahu da ne bi dalje nekom prenijela tetinu teoriju...
Danas me muče neka druga životna pitanja...danas se pitam zašto je ona glupa kokoš sa početka priče odrezala mužu muškost....to je bilo podlo...i šta je napravila kasnije s njim...dala svom peseku da se igra s njim,pojela ga ili ga možda posula voskom sa svijeće i čiri bu čiri ba eto ti vibratora...pa svi vi koji niste znali kako i tko je izumio vibrator.....
- 17:19 - Komentari (12) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

  veljača, 2006  
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Linkovi