.....the mind of a dancer...

18.02.2006., subota

Moram učiti,sad su ispiti.....dala sam samo 1,dva sam pala,slijede oni najgori....što je najgore ja se još uvijek ne zabrinjavam...pa prva godina i ovako služi samo da vidiš kako će ti biti studirati prvu godinu,kao neka priprema....A i kome je učenje i diploma kruha dala,u životu je 95% uspjeha sreća,moraš se naći na pravom mjestu u pravo vrijeme.....Ja se učim za novinara,a zašto?Da bih za nekih 3-4 godine kad završim fax pisala izvješća sa tržnica koliko je paradajz ili da hvatam ljude po trgu i pitam ih a kaj vi mislite o našoj vladi.....ma daj....kako da budem motivirana za učenje kad znam da slijedećih 10-ak godina neću moći raditi ono što će me ispunjavati,veza nemam tako da.....Im on my own! Danas sam gadno pala na treningu,i to opet sa jebene grede...već treći put ovaj mjesec!boli ko sto vragova a o veličini masnice da i ne govorim...zanimljivo da je u obliku pivske flašice....ozbiljno!Jel i to možda neki znak koji mi govori DA JELENA,VEČERAS IDI VAN,ZABAVI SE UZ TO PIVCE..NEBUDI LUZER KOJI SUBOTU NAVEČER PROVODI U UČENJU GLUPOG PREDMETA KAO ŠTO JE KOMUNIKOLOGIJA.....a gle,ne smijem ignorirati znakove jel tako....
Što je najbolje trener me okrivio da sam ja kriva za pad,kaže da sam se malo ubucala i da -CITIRAM- mi je guza poprimila oblike kineske glasačke kutije! Jel netko zna jel ga mogu tužiti za to?kao neko nanošenje psihičke boli....smrad..
Sad kad sam se sjetila toga odlučila sam.....idem van,idem plesat,idem piti,ne idem učiti,idem izvest svoju kinesku glasačku kutiju u provod pa kud puklo...a ako padnem komunikologiju u ponedjeljak...a jebiga,ke sera sera....
- 12:15 - Komentari (8) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

  veljača, 2006  
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Linkovi