Post br. 1 iliti post prvi



Prozirni um

Pretočio sam misli
U flaše
Tako ih bolje vidim

Prozirnost stakla mi
Daje na znanje
U koje moj um
Sad zapada stanje


Odoh

Mrzim sebe
Ponekad i Tebe
Nerijetko i nas
Plašim se reći
Na glas
Odoh
(stavit ću nogu na gas)


Obrnuta evolucija

Čovjek sve više liči
Na majmuna
Priroda se sveti
Rukama ćemo jesti
Hodati na sve četiri
Došlo vrijeme
Da se grijesi plate
Sve više ličimo
Na primate


You say hello and I say goodbye


Jutros sam te priklao
Nad tvojim mrtvim tijelom
Plesao
Jutros sam te ubio
U podne već
Drugu ljubio
Večeras ću te zakopati
Zahvaliti potom lopati
Jutrom te ekshumirati
Nad prizorom onanirati
Po truplu tvom urinirati!



- 00:05 - Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Poezija u službi etike, bez trunke estetike... ponekad pitka poput rakije... češće gruba poput šmirgla... poezija kao život... život viđen i vođen kroz trima točkama odvojene stihove...