Counter
Counter




Free Music

Free Music



Free Music
Blink-182 - All The Small Things

ZOVEM se Leonarda...
a jbga..sta da kažem o sebi?
eto..volim iskrenost,mrzim bahatost,umisljenost,
imam deckakiss
idem u 6.b razredyes
coolthumbup...inace živim u Palovcu,tj u jednom
selu pokraj Čakovca...meni je tu super..
i tako...
SLUSAM...PUNK...ali nevolim
jedino cajke...to stvarno nemogu
podnijet....
INACE kad traje skola..uglavnom ucim...
a manje druzim s frendovima..
A U SLOBODNO vrijeme sam na netu,
volim setnje u prirodi i tako...
inace obožavam životinje..samo ne paukove..
i to je to....valjda,,ma nije..ima toga još puno...

  ožujak, 2008 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Lipanj 2008 (1)
Svibanj 2008 (3)
Travanj 2008 (3)
Ožujak 2008 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari YeP/NoP

by *plawusha*

Opis najboljeg bloga

Vi imate prilku da
ga opisete..heh..

~*LiNkiChi*~

Pavla...lol
KARLO
AlenkA;)
DiNcHo
MaNuElA
SaNJa..punkerca:)(
FiCo
GaBa
MaRe
DoRoTeA

utorak, 25.03.2008.

NoVi DiZaJn i PrAzNiCi=)

Ej ljudi..dugo vec nisam pisala..pa.evo kao sto vidite imam novi dizajn..heh..malo osvjezenja za blog....u cetvrtak su nam poceli parznicisretan...weeee..ali proljetnicryma nema veze ali su ipak praznici kakvi god da bili...heh..prvo da vam cestitam Sretan Uskrs ali s zakasnjenjem...i takk...moj boyfrend je u petak otisao u njemackutuzanvraca se tek za 1 tjedancrycrycryma prezivjet cu nekak..sam mi je bad kaj se uopce ne cujemo..jer je preskupi poziv..samo se na playtoyu dopisujemo..bolje ista nego nista:rolleyesusput saljem mu jednu VELIKUkiss u subotu sam bila kod sanje bilo je super..superrolleyesludonut..ma necu u detalje..samo cu reci da sam se dobro zabavila i bilo je malosmokinpartyheh...i tak...dosadno mi je po cijele dana...jedva cek petak idem u bosnu k baki i ne samo to...tam si bom probusila uho..gore na hrskavici...nagovarolia sam mamu..moram priznati da nije bilo lakonamcorneznam kaj da vam jos napisem..uopce nemam inspiracijuheadbangi tako to..to bi bilo sve od mene...zelim puno komentara..valjda sam to zavrijedila ovim velikim postom?..naravno da jesamyesbye ljudi i dobro se zabavite..praznici su...mahwave e da i kisskissmojem boyfrendu



| TiHo Mi ReCi Da NiTkO Ne CuJe (47)* Print* Permalink*

<< Arhiva >>

0