Imao sam ljubav pravu..koja sada nažalost moja nije..

09.05.2007., srijeda

bok svima...

evo ja i iwanna smo odlučili biti dobri frendi...
tak da više nebudete pročitali na mome blogu da je volim..mislim možda se nađe tu i tam pokoja rečenica u kojoj bi pisalo da je volim...al jedino kak frendicu i ništa više..
i tak..evo ja sam trenutno s jednom curom...zove se Petra..=)
e ta ženskica je uspjela osvojiti moje srce..
uspjela je ugraditi velik dio svoje ljubavi u mene..hehe
i pomogla mi je da zaboravim iwannu...
iako neki vele da prijateljstvo često prerasta u ljubav..al ljubav natrag u prijateljstvo nikada..
e pa ja sam zaključil da ipak nakon propalih veza ima prijateljstva..
barem kod mene je tako..ja kolko god da sam se posvađao s bivšim curama..ipak su mi sve dobre frendice i dalje..


Najbolji prijatelji

Ja znam da jesmo najbolji prijatelji
al' ne znam kako svojoj zelji da odolim
sve moje tajne znao si ti
al' nisi znao da te volim

Nocas ti priznajem to
ispijam casu do dna
a sutra cu ti reci
da sam bila pijana

Boli me dusa kad te druge imaju
kad trazis utehu na mome ramenu
ma, sve smo prosli, daj da probamo i to
i onako misle da smo zajedno

Ja znam da mogu nocas da izgubim sve
sve one tajne sto sam delila sa tobom
i to je tako sve dok ne zagrlis me
tek tada osecam se dobro

- 17:52 - Komentari (22) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< svibanj, 2007 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Srpanj 2007 (1)
Lipanj 2007 (1)
Svibanj 2007 (1)
Travanj 2007 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



evo ja sam Daniel
živim v Čakovcu
idem v gimnaziju
2.razred
i to je to..

ovo sam ja
Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Jasmin Stavros - Neka je šarala

Stanite prijatelji da vam
još po jednu natočim,
usputnu, da vam kazem
da se na vas nista ne ljutim
znao sam sve, što bilo je,
al uspomenu na nju
mi ne dirajte

Sad kad je nema ne
morate više ništa lagati
ali vam nedam pravo
za njom nikom od
vas plakati
što bilo je, sad proslo je,
al uspomenu na nju
mi ne dirajte

Ref.
Neka je sarala sa svima vama
nek me je varala i boljela
Znam, vjerujte znam
samo je mene voljela

Neka je sarala sa svima vama
nek me je varala i boljela
Znam, vjerujte znam
samo je mene voljela

Oprastam svima sto
ste mi se iza ledja smijali
al samo tijelo, al ne
dusu vi ste od nje imali
opraštam sve, što
bilo je,
al uspomenu na
nju mi ne dirajte

Ref.
Neka je sarala sa
svima vama
nek me je varala i boljela
Znam, vjerujte znam
samo je mene voljela

Oprastam sve, sto bilo je,
al uspomenu na nju
mi ne dirajte

Ref.
Neka je sarala sa
svima vama
nek me je varala i boljela
Znam, vjerujte znam
samo je mene voljela

Neka je sarala
sa svima vama
nek me je varala
i boljela
Znam, vjerujte znam
samo je mene voljela

Znam, vjerujte znam

Image Hosted by ImageShack.us

JEDNOM KAD NOC
OPCA OPASNOST

Jednom kad noć ukrade nebu
sve što si voljela na njemu
bit će ti žao, bit će ti žao što nisam tu
ruke pamte samo ljubav najbolju
Jednom kad usne ne budu htjele
u strancu utjehu tražiti
suze će srcu šapnuti da je pogriješilo
jer nije ostalo tamo gdje jedino voljelo
Kad tuga jednom na vrata dođe
a samoća zaboli
hoćeš li moći ime moje sa usana svojih skloniti
Bili smo jednom najbolji
o nama su priče pričali
i sad kad se sjetiš htjela bi vrijeme vratiti
poslije mene su ti lađe slomile bure i vjetrovi

Jednom kad noć ukrade nebu
sve što si voljela na njemu
bit će ti žao, bit će ti žao što nisam tu
ruke pamte samo ljubav najbolju
Kad tuga jednom na vrata dođe
a samoća zaboli
hoćeš li moći ime moje sa usana svojih skloniti
Bili smo jednom najbolji
o nama su priče pričali
i sad kad se sjetiš htjela bi vrijeme vratiti
poslije mene su ti lađe slomile bure i vjetrovi
bure i vjetrovi...

DDramatic
AAmazing
NNeglected
IIntelligent
EEnjoyable
LLovable



Customize your blog codes