Imao sam ljubav pravu..koja sada nažalost moja nije..

16.04.2007., ponedjeljak

please..forgive me

Zakaj prije godinu dana nisam osjećal ono kaj osjećam danas..a to je ljubav prema jednoj curi koja me nekad neizmjerno voljela..a danas sam za nju najveća budala..i eto priznajem..jesam budala..al budala koja voli i koja je tek sad shvatila kolko mi značiš..
iwanna...
molim te oprosti mi ako možeš..jer ja dalje bez tebe ne mogu a nit neću..
Neki dan sam se sjetil jedne rečenice kaj si mi rekla dok smo prekinuli..i i tek ve shvaćam da si imala pravo..
POTREBNA JE SAMO MINUTA DA NEKOGA PRIMJETIMO,SAT DA NAM SE SVIDI,DAN DA GA ZAVOLIMO,ALI JE POTREBAN CIJELI ŽIVOT DA NEKOGA PREBOLIMO..
iwannchek..ta tvoja rečenica mi se jako mota po glavi ovih dana..jer nisam vjeroval ..
al sad vjerujem da je istina..
dok sam te videl jenput z Ediom i kolko si sretna bila z njim srce me na trenutak zapeklo..al se sam to ignoriral..možda nesam štel sebi dopustiti kaj te opet zavolim..al evo ljubav prema tebi je bila jača od svega..
nebrem si pomoći..24 sata dnevno mi se vrtiš v mislima..ti i tvoja ljepota..
molim te oprosti mi kai sam ti zabil nož u leđa dok si me najbolje trebala..oprosti kaj sam više vjeroval drugima nego tebi...oprosti mi..jer bez tvog oprosta ja dalje živeti nebrem..
bila si predobra prema meni...a ja sam tu dobrotu iskoristio..
molim te oprosti mi i oslobodi me te patnje koju proživljavam..
nadam se da ćeš moći..
znam da si se zbog mene promijenila..znam da si prestala vjerovati u pravu i iskrenu ljubav..
i da se bojiš uć u normalnu vezu..jer se ne želiš za nikoga vezati..
sad kolko vidim opet si zaljubljena..nadam se da te taj dečko nebu povrijedil kak ja..nadam se da nije takva budala..
sreću sam ti oduzeo...i ostavil te samu...
proklet bio taj dan..još ga se dobro sjećam iako ga pokušavam zaboraviti...
ostavil sam te na igralištu samu da plaćeš..i nisam se uopće na to obazirao..bilo mi je svejedno.. ja sam rađe hladnokrvno otišal...al sad shvaćam tek kolko boli srce koje voli..al prekasno je za sve..
kad sam te videl vani prije nego si otišla na more..neznam...nesam mogel izdržati svega sam se sjetil..i otišal sam do staroga grada sel si na ploče i razmišljal o našoj prošlosti i svemu kaj smo imali...
pogledal sam v nebo i suza mi je počela teći..jer nebo je bilo lepo baš kak i onaj dan dok smo skupa bili na livadi..ležali i gledali zvezde..tek sam onda shvatil da to više nikad nebum imal..ne takvu ljubav kakva je s tobom bila..kolko si pazila na mene..kolko si me usrećila..se je to sad izgubljeno..
znam nikad mi se nebuš vratila..moj život je tužna pjesma..al to i zaslužujem..
sam sam si za sve kriv..
mrzim sebe a volim tebe..
mislil sam da sam jaki..i da bum mogel bez tebe i da bum onih 7 meseci lako pozabil..
a onda iznenada pogodila me tuga..
iwanna VOLIM TE!!!

Image Hosted by ImageShack.us
- 17:11 - Komentari (7) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  travanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Srpanj 2007 (1)
Lipanj 2007 (1)
Svibanj 2007 (1)
Travanj 2007 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



evo ja sam Daniel
živim v Čakovcu
idem v gimnaziju
2.razred
i to je to..

ovo sam ja
Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Jasmin Stavros - Neka je šarala

Stanite prijatelji da vam
još po jednu natočim,
usputnu, da vam kazem
da se na vas nista ne ljutim
znao sam sve, što bilo je,
al uspomenu na nju
mi ne dirajte

Sad kad je nema ne
morate više ništa lagati
ali vam nedam pravo
za njom nikom od
vas plakati
što bilo je, sad proslo je,
al uspomenu na nju
mi ne dirajte

Ref.
Neka je sarala sa svima vama
nek me je varala i boljela
Znam, vjerujte znam
samo je mene voljela

Neka je sarala sa svima vama
nek me je varala i boljela
Znam, vjerujte znam
samo je mene voljela

Oprastam svima sto
ste mi se iza ledja smijali
al samo tijelo, al ne
dusu vi ste od nje imali
opraštam sve, što
bilo je,
al uspomenu na
nju mi ne dirajte

Ref.
Neka je sarala sa
svima vama
nek me je varala i boljela
Znam, vjerujte znam
samo je mene voljela

Oprastam sve, sto bilo je,
al uspomenu na nju
mi ne dirajte

Ref.
Neka je sarala sa
svima vama
nek me je varala i boljela
Znam, vjerujte znam
samo je mene voljela

Neka je sarala
sa svima vama
nek me je varala
i boljela
Znam, vjerujte znam
samo je mene voljela

Znam, vjerujte znam

Image Hosted by ImageShack.us

JEDNOM KAD NOC
OPCA OPASNOST

Jednom kad noć ukrade nebu
sve što si voljela na njemu
bit će ti žao, bit će ti žao što nisam tu
ruke pamte samo ljubav najbolju
Jednom kad usne ne budu htjele
u strancu utjehu tražiti
suze će srcu šapnuti da je pogriješilo
jer nije ostalo tamo gdje jedino voljelo
Kad tuga jednom na vrata dođe
a samoća zaboli
hoćeš li moći ime moje sa usana svojih skloniti
Bili smo jednom najbolji
o nama su priče pričali
i sad kad se sjetiš htjela bi vrijeme vratiti
poslije mene su ti lađe slomile bure i vjetrovi

Jednom kad noć ukrade nebu
sve što si voljela na njemu
bit će ti žao, bit će ti žao što nisam tu
ruke pamte samo ljubav najbolju
Kad tuga jednom na vrata dođe
a samoća zaboli
hoćeš li moći ime moje sa usana svojih skloniti
Bili smo jednom najbolji
o nama su priče pričali
i sad kad se sjetiš htjela bi vrijeme vratiti
poslije mene su ti lađe slomile bure i vjetrovi
bure i vjetrovi...

DDramatic
AAmazing
NNeglected
IIntelligent
EEnjoyable
LLovable



Customize your blog codes