body SWR! body

nedjelja, 26.07.2009.

Oh, quicksand....

Image Hosted by ImageShack.us


Ne znam jel sam vam ikad napomenula, al mrzim depilaciju. Strašno.
Hm, ima to veze sa mojim neposlušnim dlačicama, al postoji tu neka
3. sila koja mi se neće smilovati. Čak sam stekla novog prijatelja Čupka,
skinutog sa police Kozma, mjesec dana je ljubav cvala, a onda smo ohladili
odnose. Crne točkice, urasle dlake, crvenilo. Pa ti nosi kratke hlače
po ovoj vrućini ako te nije sram! Stalno imam osjećaj da mi svi gledaju noge.
Kad dobim na Lotu, priuštit ću si trajno uklanjanje suvišnih dlaka na tijelu, ozbiljno!

Kad će kraj ljeta? Baš kak je i Junac primjetio, 7. mj nikak da završi.
More neću vidjeti, sunce me neće, stalno sam bijela i debela. Posao me stalno zaobiđe. Knjige ne mogu do kraja pročitati. Novi filmovi su glupi, Gossip Girl sam pogledala, ko će dočekat 3. sezonu. Visim na Fejsu, igram SL, širim farmu i gubim pare na Pokeru. Pasem oči na Polyvore, sve bi tooo! Uživam uz zvukove Florence & The Machine.Žena je divna.

3 mj je prošlo, još tolko i nešt sitno i on dolazi doma. Fali mi, strašno. Jedan dio mene je otišao sa njim, pa se osjećam izgubljenom.
Maštam o sljedećem ljetu. Filip Jakov, on i ja, sami. Ohh *love*

Koji ste na moru, zavidim vam. Brčkajte se i za mene. Pozdrav onima koji kao i ja doma puštaju korjenje! *grlim*

-21:33 - ( 33 ) Komentiraj - On/Off -

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>



<