listopad, 2006 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

nut MARIJANA
nut SESVETE
nut 14godina
nut ZALJUBLJENA
nut treniram TAEKWONDO
nut HAJDUK 4ever
nut Volim: FRENDOVE bez kojih ništa nebi bilo isto, HAJDUK i SPLIT-rodni grad, TAEKWONDO-smisao života


Image Hosted by ImageShack.us



RIHANNA_ WE RIDE








HAJDUK 4ever
kad si prvi na kraju sezone
cili grad slavi šampijone
ako ne uđeš u ligu prvaka
bodrit će te grupa luđaka
za te dat ćemo svoje krvi
nema veze zadnji ili prvi
pratit ćemo te nakraj svita
mi smo vjerna torcida iz splita

-svetog duje zvona zvone
da pozdrave šampijone
šampijoni bile boje
prvaci su zemlje svoje

-bili brode diži sidro
torcida je tvoje jidro
o hajduče poginut ću za te
ko stjepan radić za hrvate

-na jadranskom plavom žalu
u hrvatskome splitu gradu
uz torcidu svi će stati
za hajduka zapjevati
o hajduče ja te volin
za te se bogu molin
da ti zora sretno svane
zgazili smo zagrepčane

-imamo sifilis imamo gripu
imamo triper imamo sidu
i mi smo pijani i mi smo ludi
i mi smo blesavi jer smo tovari
volimo pićku volimo drogu
volimo hajduk i pivo s nogu
za hajduka lit ćemo krvi
još ove sezone bit ćemo prvi
ova ekipa blesava luda
ova ekipa ima muda
o sveti oče za sve ti hvala
hajduk ide do finala
do finala i japana
zgazit ćemo i dinama
do finala i pariza
pušit će nam monaliza
amsderdamske kurve plaču
za hajduka život dat ču

-suznih očiju i pognute glave
napustaju maksimir košulje plave
sjedi ćiro i bogu se moli
da mu klupa ne izgori
a bog njemu glasno veli
e moj ćiro i ja sam bijeli

-moja krv je bile boje
jer za hajduka kuca srce moje
svoju ljubav neću krit
za hajduka ću uvik bit
zato nek svako zna
hajduk živi dovjeka

-da imam života dva
oba bi tebi da
za hajduk i bilu boju
proda bi i mater svoju

-i kad zvona utihnu
i kad snovi prestanu
torcida stoji na sjeveru
naše molitve nikad ne prestaju


Friendster images

Friendster images




ponedjeljak, 16.10.2006.

MOTORISTIČKA JAKNA I BLA BLA





i am 10% of sugar
i am 10% of spice
but i am 80% of bitch
so you better be nice


ha ha baš lijepo...to sam pokupila od jedne super cure, evo tu
Spličanka kliknite za njezin blog,
inaće iz Splita!

I eto, škola mi uzme pola dana, pa onda još treninzi...
Jučer sam došla doma oko pola 10, bila sam vani i frend mi je posudio motorističku jaknu. Stari mi otvori vrata i gleda me ko da sam pala s Marsa! Dobro, pitao me čija je jakna, ja kažem od frenda, kad ćeš je vratit, -neznam,kad mi se bude dalo i pokupim se u sobu.
Kasnije on uđe u sobu i vidi da sam zaspala sa jaknom pokraj. Ja ga čujem kako nešto priča, probudim se i kažem da nemam pojma kako je jakna došla kod mene!!! Možeš si mislit kako je povjerovao!






| komentari (9) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.