ožujak, 2008  
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Ožujak 2008 (10)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


KoMmEnTaRi:Oš/NeŠ?

ukratko....

Dizajn_by:_aNdRe_ ...Eeeee...

...ja sam @ndrea,imam 14 god,.....živim u rijeci........
I'm not a barbie
I'm not a freak
I'm not ordinary kid
I'm a girl that have fun all time

emo?
.......no.......
love that kind of boys?
.......yes.....

ROCK'N'ROLL BABY!volim:otkačene stvari i ljude,zgodne dečke,starke,životinje,muziku
mrzim:lažljivce,bahate i one koji se stalno nameću u naše društvo(više o tome znat će keka,inga i lory)
slušam:
A.Winehouse,Bob Sinclair,Miku,Kanye West
Foo Fighterse,
Fall Out Boy,
McFly,
My Chemical Romance,
Green Day,
SUM 41,
PANIC!at the disco,
Good Charlotte,
The Offspringse,
Linkin Park,
Simple Plan,
Arctic Monkeys,
The White Stripes
kul pjesme:
Hard-Fi:I Shall Overcome
Avenged Sevenfold:Afterlife
Seether:Fake It
Nickelback:Rockstar
The Killers:Shadowplay
These New Puritans:Elvis
Paramore:crash,crash,crash
NOFX:Don't call me white
Biffy Clyro:Who's got a mach
The Wombats:Let's dance to joy division


pete....

frendice...

nisam u nekoj popularnoj grupici,bila jesam i zbog nekih razloga sam izašla .....imam par prijateljica,iako ih je manje nego u onoj grupici......sada mi je mnogo bolje s njima...par dobrih,ma šta ja to pričam,ODLIČNIH prijateljica to su filozofkinja inga,atletičarka lory(krošnjica) i luda ali i romantična keka iz mog razreda,a iz drugih tu su hippi Dea,Anja-uvijek u lovu na dečke(hm,zašto mi je to tako poznato?),Marta-koja se tako zaljubila u....,otkačena Lorena,Mia(s njom se družim preko ljeta).

McFly
mcfly
McFly
FaLl OuT bOy
fall out boy
Photobucket
PaNiC aT tHe DiScO!
panic at the disco
*BrEnDoN uRiE*
panic at the disco
*RyAn RoSs*
Ryan Ross
ryan!
SuM 41
sum 41
GrEeN dAy
Green Day
green day

srijeda, 26.03.2008.

o svemu pomalo......nakon duuuugog vremena.....

hello..wavemah...praznici,a pišem vam manje nego dok je školano
kao prvo tnx svima koji su me komali.....skupila sam ih preko 70......nekima je to možda malo,ali meni je ok.,zasadanaughtynaughty
puno toga se dogodilo.....20.3 je bio chesterov rođendan(pjevač linkin parka),tada je i marta slavila svoj rođendan.....pa naravno.....a pravi joj je bio dva dana kasnije.....
pošto obožavam horore,saznala sam za jednu takvu igricu za komp-Fatal Frame.ima 4 nastavaka,japanska je igrica....slično kao japanski horori-"Kletva" i "Priča o dvije sestre"......ovaj ponedjeljak sam oko 7:20 krenula u Split......vratila se oko 23:00.....prošla sam tada i pljusak i tuču,ali i sunčano vrijeme.....kad smo se vraćali prolazili smo i kroz Liku.....bila je cijela zasuta snijegom....i gusto je padao.....ma SUPER!
danas ujutro sam se s deom i anjom išla rolatizujo.....a zatim smo išli u 19:00 u cinestar,s nama su išli i deini rođaci marin i ivo....blizanci....baš su otkačeni,izvana izgledaju isto,ok,jako slično.....,ali su drukčiji.....ivo je pravi rocker,a marin metalac.....kul.....gledali smo 10.000 BC,film je fora......

a sada tri stavrno odlična spota od stvarno odličnih grupa:
HaRd-Fi-I sHaLl OvErCoMe


SeEtHeR-fAkE iT


AvEnGeD sEvEnFoLd-aFtErLiFe


.........UžIvAjTe.......
pozzz svima!!!!

- 22:56 - kOmEnTaRi (181) - PrInTaNjE - #


love that song
juss a line, but ily
pete wentz
WHY ARE U BOMBING MY HEART?
RUNNING AWAY FROM U,TO FREEDOM!

Pete Wentz
Alex Evans
[=
Ryan Ross
love
love
love
love

Emo-Corner.com - The place for emo guys and emo girls, emo hair, and emo music
Emo Girls

Emo-Corner.com - The place for emo guys and emo girls, emo hair, and emo music
Emo Girls






cOoL pJeSmA oD cOoL gRuPe......


Free Music

Free Music



Free Music

my chemical romance

Emo
Emo [boys]
emo boys
emo
emo
emo

<< Arhiva >>

0