srijeda, 21.11.2007. ♥

♥ ey...new postich....

evo me....odlucila sam napisati novi post jer sam se sad jako razivcirala...al necu reci zasto...ta osoba SAMA ZNA ZASTO...i nevjerujem kak se jos usudio reci da to nije istina...uglavnom rijec je o necem iz proslosti cega se ne sijecam rado al ok....uglavnom vi moji ljudi niko neznate ko je ta osoba koja me na to podsijetila...nema veze ...ja se ne ljutim na njega nego sad on na mene a ja se necu ljutiti radi te sitnice...dobro nije sitnica al ipak nisam takva osoba...jednostavno je predugo proslo da se pravim ko da se nije dogodilo a je...i cijelo vrijeme mislim i govorim kako me nije briga za to , ali kad malo bolje razmislim kad sam sama mislim o tome i smeta al nikom necu reci sta je to...i ponekad mi fali to ali jednostavno moram ici dalje... ta osoba je kriva za to sto mi je to napravila, a ja sam je mrzila i sad je mrzim jos...ali ne tak jako , jer nemogu , neznam zasto...ako moja frendica skuzi o cem se radi molim je da ne pise u komentarima...

i tak sad malo nes normalno...

danas mi je kuja iz zemljopisa vidla salabahter i zela mi test ....a bit je u tome kaj opce nisam gledala jer nije bilo nis o mojoj grupi nego sam ga htjela dati ivoni da si pogleda....i ta kuja je taman u mene pogledala...a ona mene mrzi sto posto uvijek gleda samo u mene...cijeli razred ima salic i nikoga ne vidi kao samo mene ....krava jedna mala pingvinka ravna......i tak sutra pisemo matisu i kemiju......uff....
danas bekica nije bilo u skoli jer su imali sistematski, issss kak je bilo dosadno u skoli....bez njih...isuse nisam znala kaj da delam...inace smo stalno s njima i zezamo se i sve...al sad.......praznina mi je nekak bila, ne samo meni nego svima nama....hehe

aj dosta sam napisala

pussa.........SKa

♥ 23:01 ♥ komentari (13) ♥ printey...new postich....

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.