svibanj, 2008 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Lipanj 2008 (3)
Svibanj 2008 (7)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


oN/oFF

diZzZ ßy:CoKojAdiCa

sLjIkE

Image Hosted by ImageShack.us


moj burajz ante..obozavam ga


Image Hosted by ImageShack.us


jovic,a legenda,majne ex.....hajdukovac


Image Hosted by ImageShack.us


ivonche moe i kojicka..ludache jedne...kes....


Image Hosted by ImageShack.us


jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa


Image Hosted by ImageShack.us


majne ljubav............obozavam ga......................

Image Hosted by ImageShack.us

nadine......ludjakinja koa je letila iz nase skole......super cura

Image Hosted by ImageShack.us

boky.....barisha......hehe...ma super decko....

Image Hosted by ImageShack.us

s moe krizme.......daco,mateica,mamara,ja,josip i josipa

Image Hosted by ImageShack.us

ovaj decko je bio kod mene na krizmi a neam pojma kako se zove.....predobar je...


Image Hosted by ImageShack.us


maja i pertuly

Image Hosted by ImageShack.us


jedan presladak decko,ma najsladji NIX

Image Hosted by ImageShack.us


sile-ninja i nix


Image Hosted by ImageShack.us


ljubav moja i ja u srceku(july napravila)


Image Hosted by ImageShack.us


zgodni marko,bas mu super pristaje nadimak....

Image Hosted by ImageShack.us


marija i lea


Image Hosted by ImageShack.us


billy,mali ludjak.....sekina ljubav

Image Hosted by ImageShack.us


moja seka tihana i ja prije izlaska u novoj gradisci


Image Hosted by ImageShack.us


branko i nidjo


Image Hosted by ImageShack.us


Linkovi

utorak, 13.05.2008.

.........................

ponekad shvatim koliko su ljudi okrutni.kako nerazmisljaju o drugima prvo naprave pa se onda kaju.......dosta mi je takvih gluparija..........svi se ponasaju kao mala djeca.........ljudi odrastite.......promislite prije no sto napravite....na ovo su me potakle dvije stvari a jedna je ta zato sto mi je prijatelj poginuo a druga je ta da ce te osobe znat za koga je...........i sto me to toliko povrijedilo.......mozda tu osobu neznam dovoljno dobro ali mislim da to nije zasluzila,a on?on mi je bio kao brat ali sada me jako razocarao.......nije moje da se u to petljam ali cura to nije zasluzila.......et toliko od mene a vi sada razmislite.....pusa



| ToAcH... (10) | ...tHe SkY | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.