play back life

09.02.2006., četvrtak

Brejking d ajs ...

Evo i mene u ovom kaotičnom i zagušenom svijeti blogova. ali mi nije cilj privući što više čitatelja i sloviti kao najbolji i najčitaniji blog. Želim samo govoriti stvari koje inače ne bih rekao, opisivati moja psihička i fizička stanja bez bojazni da će mi se netko smijati ili mi zbog toga okrenuti leđa. Nisam previše vješt u pisanju, ali trudit ću se.

- 17:30 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

  veljača, 2006  
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
numb...
i'm tired of being what you want me to be
feeling so faithless
lost under the surface
i don't know what you're expecting of me
put under the pressure
of walking in your shoes
every step that i take is another mistake to you

i've
become so numb
i can't feel you there
become so tired
so much more aware
i'm becoming this
all i want to do
is be more like me
and be less like you