Pinky plawusha

utorak, 19.09.2006.

Hallo !



Evo da vam se javim... U proššlom postu sam vam zaboravila napisati da je preko subote na nedjelju Stella prespavala kod mene u drugoj kući,i da sam odlučila nešto..TO nešto je da se više nikada u životu neću napiti.Nisam vidjela niti prst pred nosom.Glava mi je pucala,a ja sam se stalno ružila i ubijala po kući..Rekla mi je da sam htjela napraviti 2 koraka,i da sam odmah otišla u vratia ili se zabila u zid,a da ne govorim o padanju s noga...
Danas u školi je bilo odlično...Pod matišom nam je naj bolje...Nitko niš ne radi,svi pričamo...
Njemački je druga priča ;)...Al uglavnom,sutra je RODITELJSKI ;(...Baš me zanima kako će to proć,imam 2 kulje,a staroj nisam rekla niti riječi o njima..Hehe..Aj nadam se da će sve proć O.K. ...
Idem sad polako...Javim vam kako je bilo na roditeljskom sastanku...Držte mi fige ! Kiss svima !!!!!!



RoBeRt

- 17:39 - Komentari (79) - Isprintaj - #