Pinky plawusha

subota, 09.09.2006.

Evo me !!

Hallo svima ! Evo došlo je vrijeme da vam se javim... Cijelo vrijeme mi je komp bio u kurcu,još je uvjek,neda se upaliti..Sad pišem sa lap-topa...Dužna sam vam toliko toga ispričati...Prvo,ŠKOLA ! Krenula sam u 1.srednje ,u privatnu Hoteljersko-turističku školu.Prvi dan mi je bilo jako bed i fakat grozno,,,pogptpvp na putu do škole...Međutim,čim sam ušla u razred,skompala sam se sa svima ! U razredu nas je samo 7...5 dečki i 2 cure...FAKAT JE SUPER !! Svi smo se brzo skompali i super nam je..U cijeloj školi nas je SAMO 70, s time da je u toj školi još i jezična gimnazija...Pod nastavom se svi zajebavamo,profesorii nam ne mogu NIŠTA. Fakat je super. Josip je naaaj luđi.Dečko može rečprofesorici da je kuja i tak nešto,a ona mu ne može ništa...Baš je fora slušati nnjihove svađe i prepucavanja!Što se tiče škole,mogla bih vam pričati jaako dugoSamo moram reči da je Tea (cura koja ide u razred samnom) ,meni naj bolja od svih u toj šjkoli...Isti dan smo se odmah skompale sam 2.razredom...Inače.što se ne tiče škole,sve je super.Naravno,smanjila sam izlaske,jer sam morala.Al me ništa ne može spriječiti da izlazim.Jučer smo Dina i ja išle naći se sa Robertom i Hrvojem......Nažalost,ništa se nije dogodilo sa njima,mislim u smoslu da su skupa uli tako nešto...Iako su se svidjeli jedan drugome..Kasnile smo doma 45 min i mislile smo da čemo biti mrtve kad dodemo,al ništa se nije dogodilo,samo me stara pitala gdje sam tako dugo,a ja,mama,pa znaš,tramvaja nije bilo pola sata...LoL...Dečki su nas otpratili skroz do našeg kvarta a oni su inače iz Podsuseda...Danas se isto idem nač s dečkom,al ovaj put čemo biti sami............Još bih vam mogla jaako puno pričati o svemu ali na žalost moram iči,imam dogovor...
Komentirati ću vam blogove.,čim stignem...PUSA SVIMA !!!!!!!!!!
Robert,volim te,i jedva čekam da te ponovno vidim !!!

- 13:16 - Komentari (128) - Isprintaj - #