Pinky plawusha

petak, 18.08.2006.

Hallo svima !! !! !! !!

Izdvojila sam vremena za novi postwink... Odakle da počnem? U utorak su došli naši prijatelji u Brezovicu...kćer im se zove Akeksandra...Ima 19 godina, i cura je super...Cijelo vrijeme smo bile skupa,šetale se,tračale i tako...Ona je prije živjela na Peščenici...Joj,bilo nam je fakat ludo...Došlo je 16 h.-..Morala sam na bus za Zagreb,nažalost...Imala sam dogovor ...Išla sam s Teom nać se sa dečkom i njegovim frendom,Teinim bivšim...Bilo je super,samo kaj Tea i Hrvoje više sigurno neče biti skupa,a to mi je žao.Al šta možeš,tea je stavila točku na ne...
U srijedu sam išla vlakom u VInkovce,kod rodbine...NEke nisam čak nikada vidjela...Joj,bili smo cijelo vrijeme,od 9 ujutro,do 23 h...Bilo mi je fakat odlično...Mogla vbih pisati 7 sati...=) ....Jučer sam išla sa frendicama u grad...Ah,koja je to zabava bila...Bila je i darkangel27 =)Sjedile smo ispod bana na trgu,i dođe neki pijanac i počne neš srat...Ja mu kažem odi doma,a tip počne jebat majku i tak...Joj cure su se tak smijale...Pijanac nas išo lovit a mi se razbježale...LoL!
Ma bilo je svega...Išle smo po hotelima da pitamo u koji će odsjesti Tokio Hotel...I mislimo da smo saznale,al šutit ćemo o tome =).................
U 20.30 sam se našla sa dečkom na trgu..Što mislite što ću reć nego da je bilo odlično ? Hehehehehehe...Sad idem sa starom na trg malo trošit novce lol...na večer idemo frendice i ja na Ribnjak...Idem sad polako,ak bude kaj ultra zanimljivo,javim van..hahhaaha..,,
Aj pusa svima !Barbara,Lana,Tea,RULATE !!!! yes
Roberte....volim te !!!! cerekkisskiss

- 13:13 - Komentari (144) - Isprintaj - #