Pinky plawusha

subota, 12.08.2006.

Nakon dugooo vremena.....

Hallowave! Et ev me da vam se malo javim nakon 5 dana.wink..Komp mi je bio skroooz u kurcu..no,pa se nisam mogla javljati ,tj pisati postove i komentirati vaše blogove..no ,No plawusha će sve to nadoknaditi yeswinkyes....I tako...Po cijele dane sam vani...Tj.,vishe na večer,oko 19 h ,pa negdje do 23 i neshto...Neki dan sam ishla sa Stellom i Tenom u Babaloo...party smokinthumbup...Bilo nam je PRE jebeno !yes....Bilo je zgodnih dečki (za cure,pošto ja imam svog)winkyes,.....Stelli je jedan tip fakat upao u oči...E,da zaboravila sam reći,Robert mi se vratio s mora yesyesyesyes Baš super...!!
Samo jučer smo ga Stella i ja zvale da se nađemo,a on nije htjeo zbog "određenih razloga"nononoheadbangblablapuknucunamcor...
Bila sam FAKAT u VELIKOM bedu =( ...Tak da sam se malo naljutila na njeganono....Al bilo kako bilo,jaaako mi je drago što se vratio ! Joj,kako mi je nedostajao...
Prekjučer je sa nama išla van jedna Nina...Ajme kak se cura voli zajebavat =) Bash je fora...E,da,kad sam kod Stelle,uvijek Bukva,Persho and josh jedan dechko,necu ga imenovati,budu ispred njene zgrade...Taj Persho se zapalio za mene,a ja gane šljivim niti pol posto!AJme koji je to...Frikich LOL
...I jebo te mi se zajebavano,a ono neko dole fuchka,i vidimo njim. Kažemo im po 100. put da odjebu a oni kao nek ja siđem dolje.Sljedechi put che im doch frendichin stari i jebat im majku =)yes,Pa kaj,dosadni su ko kurac !
Jedva se držim budnom,jer jucher je Stella prespavala kod mene,gledale smo cijelu noć horore,i prichale 3 sata na mobitel,zvao nas jedan frend...Zvao me prvo s moba i spiskao 80 kn,pa s kuchnog,razgovarao 3 h....Ajme...Odu pare,odu...I tak da nismo uopche spavale..Vratile su mi se Antonela i Lea s mora....
Bash mi je drago !! Samo se nadam da moj dragi neche ponovno otichi...Jer che mi uzasno faliti...
Idem sad polako.... Hvala vam na komentarima !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ne zaboravite moj novi blog... Ovaj =)
E,da ovaj blog je od zakon cure ! Obavezno komentirajte ! agotovina=)

Robert For you


- 09:53 - Komentari (151) - Isprintaj - #