Pinky plawusha

ponedjeljak, 07.08.2006.

Uvijek si mi u mislima,Roberte...

Hallo svima ! Sorry-te što vam se nisam javljala,ali moj komp je u kurcu,tako da ne mogu ni na internet niti ništa...
Trenutno sam u maminom uredu ,i ovo pišem na jednom kompu...Nadam se da će buraz popraviti moj,tako da ću moći iči na internet i dalje vas komentirati te pisati postove...Al dobro..Išla sam sa Stellom onaj dan u Paradise...Bilo nam je fakat super.,odlično...Sad mi se fakat neda prepričavati...Uglavnom,svaki dan sam vani. U subotu i nedjelju sam išla u Brezovicu (tamo imam kuću ,pa sam bila po cijele noći vani,a po danu su mi dolazile frendice..Na večer,izlazili smo oko 21h...Išla sam s frendovima i frendicama u dario,to je jedan kafič koji je fakat zakon...Ma blo nam je super..Stara me tamo pusti da budem vani do koliko hoču,jer zna da mi se ništa ne moze dogoditi lol !
I bili mi vani , trebao je doć jedan Matej koji je mogao ostati do 12. I sad bilo je 12 i on otišao doma,i dok mu je stara zaspala,pobjegne on kroz prozor lol !
Pa super,dečko se snašao...Danas mi dolaze Antonela,Lea i Dora...Joj jedva čekam da ih vidim..Stella isto dolazi...Bila je na 2 dana u nekom mjestu...Ne mogu se točno sjetiti imena... Joj,jedva čekam da ih sve vidim !
nadam se da je Tei ljepo na moru ,vrača se 15....Eto polako moram iči... Ne znam što da vam više pišem,pre dugo je da bih vam sve ispričala...
Veeliki pozdrav Mateju,Damiru,Neni,Marini,Ivani,Petraviću i Katarini , a naj veči mom Robiju cerekcerek
Btw,imam novi blog, o Tokio Hotelu... KLIKNI NA OVO ,pa vas molim da mi i tamo ostavite komentare...

Ev ova frendica ima manjak komentara,pa krenite u akciju lol bluedevil18


PUUUUUUUUUUUUSA !!!!!!

ROBERT
Roby

- 14:02 - Komentari (112) - Isprintaj - #