Pinky plawusha

petak, 28.07.2006.

Zauvijek u mom srcu za tebe mjesta ima,Roberte...

:Hay ! wave Evo javljam vam se nakon dva dana...rolleyes Ta dva dana su mi bila odlična..Odkud da počnem ? naughty
Tea i ja smo bili s dečkima vani cijelo vrijeme. Ono dogovorimo se da se nađemo u 4,a mi dodemo u 5..wink.Nikada da krenemo..Pa smo morale svašta izmišljati,kako bi nam povjerovali,ali nije uspjelo,smijeh nas je izdavao...yeswinkBilo nam je s njima stvarno super.Vračale smo se doma kasno navečer,pa smo bile na kvartu malo,jer smo morale u 11 doma...Tak da smo se jedva uspjele vidjeti sa društvom...NApokon danas ću vidjeti Leu,Antonelu i Doru..Jedva čekamthumbup ! Dečko mi je otišao na more =( noeekno RAzmišljam dal da stavim naše slike na blog??
Več mi nedostaje danas cijeli dan...Danas smo se vidjele samo sa Teinim dečkom,pošto on još nije otišao..Dečki ( ne naši več frendovi) su htjeli da ih dovedemo na naš kvart,dobro poznatu Peščenicu ,,ali su rekli Hrvač i Roby da će drugi put..Držimo ih za riječ ! =) naughtyyeswink
Ne znam što da vam još pišem,detalje ne bih pričala :) roflkiss
U nedjelju mi se brat vrača s moraeekeekeekeekeekeek =( Neeeeeeeeeeeeee,da barem ostane još mjesec,dva...Kako mi je ljepo bez njega...Nemreš vjerovat...Joj,čim se vrati počinje svađ,djeljenje novaca,neču moć na komp kada ću htjeti,počinje cinkanje staroj,bla bla...Pre brzo su mi prošla ta dva tjedna =(....Nadam se da mu je bilo super bez mene ,ustvari uvjerena sam u to...Roby mi jako nedostaje...Jedva čekam dok ga ponovno vidim...,zagrlim..,poljubim...
Uskoro idem van pa se polako moram početi spremati...
Roby,volm te naj više na svijetu....yesthumbupcerekcerekcerek
Hrvač & Tea,RULATE ! thumbupthumbup
PuSa SvImA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!





- 17:54 - Komentari (90) - Isprintaj - #