Pinky plawusha

ponedjeljak, 24.07.2006.

Postich...


Evo napisat ću ovaj put kraći post,jer stvarno ne znam što da vam pišem. Izdogađalo se puuno toga...
Jučer smo se rolale,sjele smo cure i ja na stepenice,15-ak metara od babine kuće... (ona baka koja se dere na sve) ,i mi nešto pričamo,kad ona najednom izleti van sa svojim štapom...POčela se derati i psovati svašta...Antonela se fakat jako derala na baku...Joj,to ste trebali vidjeti...Baka nas je htjela tući štapom ,al fakat je neki jako štap LOL,al kad je god zamahnula,mi joj kazemo kao aj aj udari,moj stari će te tuč sve dok ne krneš ,pa udari štapom pored nas..:Tako je bilo 29-ak puta,i ode malo štapa,strgalo se...Od udaranja,lol..Kaže Lea njoj,kao bakice strgo ti se štap,a ona neš kao jebem ti kujetino ,hulo bulo,napravit ću ja još bolji štap! ! DOra i ja crkavale,a i cre...LOOOL,bilo je fakat super...Ma dogodilo se još toga,al mi se fakat neda pisat,i da sve napisem opet bi bio jaaako dugačak post...KAsnije smo opet išle van,al bez rola.,i sa dizade bakica i počne se derati i psovati...A neka obitelj sa malom curicom stane i smiju se...Smiojeli su se 15 minuta. Dode tip reci joj samo RAMBA,reci reci. I mi BABA RAMBOOO a kad je ona to čula,fakat se raspizdila...I počela na nas štapom,i zamalo da je Anto i mene udarila...LOL...A baka jebem ti oca,a one otac mi je umro,nemoj mi ga spominjat,a ona kaji meni je a o ne kao pa ti ga nisi ni imala,tebe je konj i demon stvorio...LOL...Upoznale smo kasnije jednog Denisa,kad je šetao psa..Dao nam broj :)...Curama se jako svida a meni tako-tako...Weeee :)...
Idem ja polako,da se nebi post stvorio u dugačak ....:)
Hvala vam na svim komentarima !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
PUUUUUSA SVIMA !!!!!!!

DODATAK NA POST OD JUČER (PONEDJELJAK)
Samo ću vam reci da smo Tea i ja bile na trgu i vidjele tipa PLJUNUTOG BILLA !!!!!!!!!!!!!!!!
NASMIJAO MI SE I NAMIGNUO !!!!!!! Ne mogu vjerovati. Tea i ja sjele smo 10 -ak metara od nejga i cijelo vrijeme je gledao...Moramo imati njegov broj mobitela,rekle smo.Skupisla sam dovoljno hrabrosti da dodem do njega ...Malo smo pričali...Dao mi je broj..."Bill" je fakat isti kao pravi Bill.Iste zube ima,isto žvače,isto sjedi,ista faca,sličan naglasak...Ma frizura ista,takorečeno pljunuti Bill samo što je ovaj malo niži od pravog...
Ljudi,mi smo bile tako sretne,ma plakale smood sreče ! Evo neču vam pisati što je dalje bilo jer vjerujem da vas ne zanima,,gotovo je pisanje o tom Billu zauvijek,to cemo samo Tea i ja znati,nikom nečemo reči..Vjerujem da ga ne volite pa zašto bih vam pričala...
KISSS ! Bill,TEA i JA te volimo jaaaako puno !!!!!!!!


blog images

blog images

blog images



- 16:33 - Komentari (52) - Isprintaj - #