Pinky plawusha

srijeda, 19.07.2006.

Hallo

Napokon doma...Jučer sam bila s frendicama vani,bile smo na rolama ,po kvartu...Bilo je zabavno..
Kao i uvijek :) Išle mi na sladoled ,i svaka trazi jednu kuglu i sad on nam da svakoj po dvije ! Ajme,nije ni naplatio...LOL ...Pita on mene kako se zoovem i ja kažem MOnika...Kao koliko iam godina,kažem svi imamo 17...LOL,ne 17 več 15 (čemo uskoro)...MA da,kaj bi on sad ? Hihihihi....
Danas je bilo hebeno vani...Bile smo na Jarunu...I pocrnile od sunčanja...LOL ! kako smo se prskale Dora i ja....Ajoj...To je bilo za snimat...Bile smo i u skait-parku...Ne baš dugo...Na kraju smo išle prema doma,al smo prije to ga napravili jedan krug...Kad ono zaustavi me čovijek i pita na engleskom kao mogu li vas slikati ja sam novinar,neke brije,kao da čemo biti u Meridijanu,ovo ono...Obavijestit ću vas još kada će to biti...
Joj,bole me noge,nosila štiklice...Kak smo se cure i ja sredile...Trebali ste to vidjti...Dora i ja imale minjak i sad neki pedofili nam nes govore....Neki nas pratili...A LEa,Antonela,Dora i ja samo rekle ODBIJ !
A ovi,ono što su mace opasne...LOL...Ma debili...Zezale smo jednog Drito se zove...Dečku se sviđam,a meni je FUUJ ! PA ga malo cimamo i trazim cigarete kad nam treba...Hihihhihi...
Sad sam trenutno na chatu i pun mi je pvt...Sad se dop s Lukom, ostale sam makla..Luka mi e naj važniji...Hihihihi...Sutra čemo se možda nači...
NA večer opet idemo van.Ne znamo di čemo,,al znam da će nam biti super...Danas nisam vidjela Gabrijela :(...
Baš mi je žao.A sutra ću ga ziher vidjeti...Zaboravila sam reči da smo bile u Mercatoru na kavi s Leinom i Natinom sterom...Bilo joj je usput,pa je rekla da dodemo...Bilo je super...
Idem sad polako...Želim vam se zahvaliti na komentarima !
Lea,Antonela i Dora...Cure,ZAKON STE!!!!!!!!
Gabrijel,volim te.....
Luka,vidimo se :)
Pusa svima !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

- 23:54 - Komentari (31) - Isprintaj - #