Pinky plawusha

nedjelja, 16.07.2006.

Zyeww...

Eo javljam vam se,jako sam umorna jer uskoro će 1h ponoći..
Zadnji post sam vam napisala u srijedu,a danas je več nedjelja eek...
Nema niš novog..Svaki dan sam vani..Antonela,Lea ,Dora i ja se fakat dobro zabavljamo. yes Super nam je skupa yes..Skroz smo lud,da znate kaj sve radimo bangwinkwink LoL,,,ne bih počinjala jer nebi bilo kraja.zujo
I tak..Bile mi u petak u Staru,a ono jučer se zezale s konobarima,mi se zatreskale u jedoga,no kada smo ga vidjele na kavi izbliza,ajme mišljenje nam se skroz promjenilo jer je ružan.yes.A on si je neš umislio kao da neš očemo od njega,i kad nam je donjeo ono kaj smo naručile,naručile mi sa šlagom,a on šlag nije naplatio...ajoj,sad smo gotove,čovijek si totalka neš umislio..headbang...U subotu sam išla u Brezovicu,tam imam kuću,al nikad mi se ne ide,al sad sam "morala" stara me tjerala jer kao dolaze gosti,ovo ono...Od burazovog frenda obitelj je došla kod nes na ručak,pa su onda išli na more s burazom ! Weeeeeeeeee!!!!!!!!! yesyesyeseekeekeekyesyesroflroflNeče ga biti 15 dana !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Weeeeeeeeeeee! Kako sam sretna !! Inače,s njim se STALNO svađam ...A kad-kad se i potučemo. A joj,kako sam sretna...15 dana mir u stanu :) LOL thumbupthumbupthumbupthumbup
Joj,kako će mi biti čudno bez njega...Ono starci rade od 8.00-otpr 16...h ,i biti ću cijelo vrijeme sama doma i moč na komp kad ću god htjeti i sve ! Weeeee !!! I taman kad dodu starci,nakon sat-dva iči ću van tak da me nece ni oni moč gnjjaviti :) winkthumbupwinkwink
Al kaj,ljubomorna sam na buraza ! A tko nebi bio ! Dogovorila sam se sa starom (još prije) da čemo iči u Crikvenicu ,samo ona i ja...Weeeeeeee ! A sa starcima i burazom u Jadranovo :( Nebih ja da oni idu no Kmeee
Bez buraza i starog :)) ,a sa starim u Dub...Neka burazu,neka...meni će ipak biti bolje :) (nadam se )...Jučer sam se vozila s bajkom s Helenom ,i sad lovili nas frendovi,i zabuši se jedan u mene...A joj...On i ja pali... Al nismo baš jako... Malo me boli desna ruka,al proči će :) ,a on se ogrebo na asfaltu noeekno...Žao mi ga je...Al on je kriv smijehsmijehsmijehsmijehsmijehsmijeh LOL
I eo mene tu....A jesam se raspisala...MAlo pre više... Sada ono što sigurno jedva čekate : THE END !!!!!!!!!!!! LOL
MaTeJ , NaDaM Se Da Si DoBrO :)) ...Poseban pozdrav Marku !!!!!!!
KISSSSSSSSSSSSSSSSS !!!!!!! mahwavemahwavemahwavewavewavewave




- 00:57 - Komentari (12) - Isprintaj - #