Pinky plawusha

ponedjeljak, 03.07.2006.

Heeeeeeeeeeeeeej svima !! !!!! ! ! ! ! ! !

Book ! U petak u pola noći smo išli u Gardaland...Putovali smo 9 sati...Bilo je zabavno,al nisam spavala upoće ..Khm...Bila sam fakat umorna,a kad smo se vracali doma,spavala sam 15-ak minuta,a ostalo vrijeme smo Ana,Morana i ja zezali Perića,Borisa i Adama kada su spavali.. Adamu sam stavila keks u usta,štapiče.,ma svašta,ali sve dok je spavao. Anica je slikaala a mi svi crkavali od smijeha.Ana,molim te stavi na blog bar jednu fotku :))) Hahahahha... Joj...jadni dečki....Škakljaki smo ih s h+kosom po kicu i ono kad se probude mi kao pričamo :) a njima nije nista jasno :) joj.,to je bilo fakat ludo..Sry-te,fakat mi se neda pisati.. Inače,nema ničeg novog...Jučer smo Leonarda ,Antoneka i ja bile na biljaru i kavi...Joj cure kak smo se zabavljale ...Hahaha.... danas isto idem ali sa Anicom i mozda Nadom....
Kissam vas sve !!!!!!

Ova pjesma mi je prekrasna....
Kelly Clarkson : Because Of You


Music Video Codes
| Myspace Layouts

- 14:06 - Komentari (52) - Isprintaj - #