Pinky plawusha

srijeda, 28.06.2006.

Glupe stvari se i pametnima čine ponekad dobre. Nitko nije savršen.

Hallo ljudi ! Evo,evo,tu je novi postich :))
I kak ste mi? Kaj ima od vas ? Eto,kod mene je sve po starom...Idem svaki dan van,malo smo po Ferki i Volovčici i tako..Danas čemo na bazene...I sada ću iči u školu na neki razgovor ( svi to moraju proči,pa et i ja ,ghrr) E,da ,sad sam se sjetila...Više nisam s Bubalom ... Weeeeeeeeee!!!! Ma super mi je bez njega..Sry,Bubi :) ŽiVoT IdE DaLjE ! ! :)
I tako ...Doma ne mogu izdržati niti pola sata....Šteka mi neš za chat.Hoču se spojiti ono slazem se ne slažem se i neče. Hebote,pa koji mu je kurac ? Sad ne mogu niti pola sata iti doma jer me sve hebe :) Ma dobro je meni samo da mi nema brata...Ghrrr...
Napravila sam novi blog u kojem se radi samo o Tokio Hotelu,napisat ću ga u linkićima ,al dok skužim kak se to stavlja...Antifanovima ulaz ZaBrAnJeN !! !! !! !! !! !! !! !! !! !! !! !! !! !! !! !! !! !! !! !! !! !!
Nadam se da čemo se danas dobro zabaviti..Ma bit će nam super,kad je ekipa super :))
NAvratim još na večer ak će se dogoditi nešto što vam moram OdMaH reći,makar ne vjerujem,može prilekati do sutra :))
Ajde,idem se sad spremati,pa se čujemo ! Jojim vas svee !!!
PuSa ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! !



Baš je catki medo :)

target="_blank">

- 09:28 - Komentari (6) - Isprintaj - #