Pinky plawusha

subota, 24.06.2006.

Kad naiđe neki problem,nemojte biti žrtva koja samo reagira,več se suočite s problemom.

Hej svima !! Sorryte što vam jučer nisam posala,došla sam doma kasno a i bila sa jaako umorna,i ne baš trijezna...Ukratko da vam ispričam što je bilo jučer...Išla sam s Kecom na bazene ( Šalata) i tamo smo sreli Saru (frendicu) koja je bila s curama s Ferke,znala sam ih iz viđenja ali smo se onda upoznale i sprijateljile...Kec nas je potapao,a mi se gušile...Ma dobar je on kad nas je drzao pod vodom 5 sekundi,a dok je Bukva druga priča...On nas je drzao 20 sekundi,ono mi ostale bez zraka a on nas ne pušta van. Nagutale smo se te fuuj odvratne vode.Bljak..Bilo nam je fakat zakon.Oko 19 h smo se vratili doma,pa išli ponovo van u 19.30...Malo smo zezali bakicu ( to je jedna luda baka koja napada sve prolaznike,psuje im...)banglud
Ma ludača...I tak ,ma zabavljali smo se.
Naj draže mi je bilo to kaj sam srela Anu,jer sam s njom bila u veelikoj svađi,ali smo se konačno kakti pomirile,što mi je jaaako drago...
Više mi e neda pisati....Vruče je...Dosadno mi...Neda mi se!
Iči ću van na večer,a sad još ne jr je fakat HOT!!!!
Samo da vam nešto još kazem.Kada ste u društvu koji piju,nemojte popiti niti jedan guc jer se to pretvori u puno vise,i uništava vas.Nadam se,da sam se ja naučila pameti.Možda je ovo zadnji dan vašeg života,pa ga iskoristite što bolje možete,bez alkohola,radije otiđite na sladoled !!Njam,njam...Pamet u glavu !
Sad očekujem vase komentare :)
PoZzDrAv,SvImA I JeDnA VvEeLlIiKkAa PuSa !!!!!
>

- 14:34 - Komentari (10) - Isprintaj - #