Pinky plawusha

utorak, 20.06.2006.

Idi i nemoj stajati gdje je mrak.Nastavi svoj put,ne boj se,doči ćeš do svjetla i sve će postati lakše.

Danas mi je bio ,mogu reči , dobar dan... Od samog jutra mi je počeo dobro...Otvorim zamrzivač,vidim 2 Kinga,od kokosa yeseek ... LoL ...
I tako...Gledala Zabranjenu ljubav,uređivala blog... Kasnije,u 13.00 išla sam s Mateom na trg i tako,malo šetale,bile u vinceku,pa nam se sladoled malo zgadio rolleyes ...Dok smo se malo oporavile thumbup ,išle smo nešt popiti party ...Bilo nam je fakat dobro zujowinkthumbupthumbup,,ali je bilo jaaako vruče burninmadburninmadburninmad ...Nismo više mogle ostati,jer sam u pola sedam imala tečaj engleskog...Ah,baš mi je žao... Bilo je fakat zakondeaddeadyes ,a na tečaju zijevzijev ...Ali bilo je smojanja yeswink LoL,samo da znate kaj je bilo...Al neda mi se pisati nono...
Sutra je ročkas jednoj mojoj frendici,pa idem,a ujutro idem u školu,na neko pedagoško ispitivanje,to svi moraju proči ,a meni se neeeeda !!
Sutra vam se javim da kažem kako je sve prošlo...Ajde čujemo se !
Kissam vas !!!!

- 21:48 - Komentari (20) - Isprintaj - #