< srpanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Lipanj 2008 (1)
Svibanj 2008 (2)
Travanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (1)
Siječanj 2008 (3)
Prosinac 2007 (2)
Studeni 2007 (1)
Listopad 2007 (3)
Rujan 2007 (2)
Kolovoz 2007 (5)
Srpanj 2007 (4)
Lipanj 2007 (15)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Coments Yes/No Dizajn by: ..::ToRrY::..

nešt o m3ni:

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

***Zovem se Jelena***
***Živim u Čepinu***
***Rođena 5.1.1992***
***Slušam sve i svašta...ovisi o
raspoloženju...al cajke najviše...***
***Obožavam glazbu,msn,svoe prijatelje,ugl***
***I to bi bilo to...ko me želi dodat na msn,eo mu moj msn
pa nek me doda-plawusha155@hotmail.com***
***PuSa SviMa***


E.T. - Tek je 12 s...




Nešt o ljudima koe puno volim.....



Free Image Hosting at www.ImageShack.us
ČaLiCa-predobra cura...svakog zna poslušat i bit za njega kad ga trebaš...ma jako je volim...kiss


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
SaViĆkA-a ona je posebna priča..LoL...ma dobra cura...uvijek tu kad se trea glupirat...joj ma nju volim isto puno..ma kiss


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Po0chika-joj..luda moa...jadna ona..sjedi sa mnom..smijehal ona je mal normalnjia za razliku čalice i savićke...yes...al zna i ona bit lud..ma vejika pusa i njoj...

Image Hosted by ImageShack.us
dEhLa*-super cura...DehWa RoZa BawBiKa...smijehzna ona šta mislim...kad nas je izluđivala s time..deadma kiss i njoj...

MaRiJa-odlična cura...njoj je sve fora...smijehma ugl...i njoj pusaa...


i to bi bilo to...ukratko...ima njih još...al neda mi se sad pisat...pjeva...još jednom pusa svima....smijeh




Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr


°Dehla°
°Paulajka°
°Jelena°
°Ja&Savićka°
°ČaLiCa°
°Cvele°
°T0ne°
°MirnA°
..Kristina..
..Korina..
...Antonija...
...Marac...
..Paulajkin buraz...




MySpace Graphics codes

MySpace Graphics





malo stihova...

°°°°d0k mi sMrtNu nE zApALe svIjećU
jA tE ka0 priJAteLjicU zaBoraVit nEĆu
svE d0k mi SVijeĆa nE d0g0ri
zNaJ dA tE nek0 vjeČn0 v0li °°°°NiŠta nE trAje zauviJeK,zAt0
uBrzAj tEmp0,iSpij sVE iz Živ0tA,
iSmiJ sE d0krAja,izBjegNi sVA
srAnJa i niKad neMoj ŽaLitI zA tIm
jER u jEdn0m trEnutKu ćeŠ
sHvaTitI dA sVe
št0 sI učiNio jESt uPrav0 0n0
št0 si htIo

Rekli su mi da je lijepo
voljeti nekog
rekli su mi da je čovjek
tada najsretniji.
i još su mi rekli da jednom
mora doći kraj.
a nisu mi rekli da čovjek
poslije rastanka ovako
pati kao ja...
NOĆAS SE NEBO ZA OLUJU SPREMA,
TOLKO TI TOGA ŽELIM REĆI
A TEBE NEMA!!!!
OPET ĆE PADATI ONE JESENJE KIŠE,
KAKO DA TI KAŽEM DA OD
PRIJATELJSTVA ŽELIM VIŠE ?!!?
Sve je bilo lijepo,nježno,
strasno,
sve je to bilo,ali sad je
kasno!
Kažu život ide dalje,ali naši su stali,
na ispitu ljubavi,kao da smo
pali.
Slušali smo druge,a ne srce
svoje,
sada nisam tvoja,ni ti nisi
moj!
Trebali smo i ti i ja sve od sebe
dati,
al čovjek kad izgubi
tek onda shvati!!!
SVA STAKLA U MENI

POPUCAŠE

U TRENU.

RAZBI SE VRIJEME

U KOMADIĆE.

I ČEŽNJA ISCURI.

ŽEDNA JE MISAO UPIJE.
Pitali su nas
da li se volimo,
Ja sam rekla da
…ti si šutio…
pitali su nas
da li ćemo se rastati
ja sam rekla ne
…ti si šutio…
rastali smo se,
pitali su nas dali nam je zao
ti si rekao ne
…ja sam šutjela…
Poslije tebe,
ja vise nemam dusu,
TI si ju odnio.
Poslije tebe
ja vise nemam srce,
TI si ga slomio.
Poslije tebe
ja ne postojim,
Ti si me ubio

Sjeti me se,
ali te ne zaduzujem,
zaboravi me,
ako to zasluzujem
kada sam izgubljena u tami...
...ja znam da ću u tvojim
očima svjetlo pronaći....
i kada me strah slomi i kada mi
tlo počne izmicati pod nogama,
kada sav moj svijet poludi...
...ti dolaziš i u trenu sve to promjeniš...
uvijek si tu dajući mi sve ono što imaš...
i ne umotavaš stvarnost u snove....
...samo ju činiš mrvicu ljepšom...
ti si uvijek pored mene kada te zatrebam....
....vodiš me...
i pružaš mi ono najljepše...
...sebe...


Click here to get images like this!

Click here to get images like this!


Click here to get avatars like this!

Click here to get avatars like this!

Click here to get avatars like this!

Click here to get avatars like this!

Click here to get avatars like this!

Click here to get avatars like this!

Click here to get avatars like this!

Click here to get avatars like this!

Click here to get avatars like this!

Click here to get avatars like this!







još stihova..

Sjeti me se,
ali te ne zaduzujem,
zaboravi me,
ako to zasluzujem
kada sam izgubljena u tami...
...ja znam da ću u tvojim
očima svjetlo pronaći....
i kada me strah slomi i kada mi
tlo počne izmicati pod nogama,
kada sav moj svijet poludi...
...ti dolaziš i u trenu sve to promjeniš...
uvijek si tu dajući mi sve ono što imaš...
i ne umotavaš stvarnost u snove....
...samo ju činiš mrvicu ljepšom...
ti si uvijek pored mene kada te zatrebam....
....vodiš me...
i pružaš mi ono najljepše...
...sebe...

KaD Se Moj ŽiVoT SrUšI,
KaD Mi ŽiVoT IzBlIjEdI,
KaD MI SE Oči ZaUvIJeK zAtVoRe,
KaD Mi tAmA PrEkRiJe LiCe,
KaD VeNaMa PrEsTaNe TeĆi Krv,
KaD SE PrEsTaNeM SmiJaTi,
KaD MI SrCe PuKnE, StAnE...
I KaDa Se SloMi DuŠa,
KadA SE UgaSiM , TiHo I bEz TrAgA...
Ti ĆEŠ BITI KRiV!!!!
LjUbAv Je MaLa pTiCa I ŽiVoTnA VaRaLiCa
PuT MlAdOsTi dUh rAdOsTi.cViJeTiČ LuDi
SrEcHa lJuDi,NeShTo liJePo A sAsViM sLiJePo...Ne bOjiM sE ŽaRa kOi tInJa,
Ne BoIm Se RjEčI kOe BoLe
AlI Se bOjIm sRcA KoJe Ne vOlI...
vOlIm tE!žElIm tI ReČi,
ZAŠT0 DA PATIM ZB0G TE 2 RIJEČI??

dAnI Su LoŠi NoČi JoŠ GoRe
UvIjEk tE PoVrjEdE OnI KoI tE
nAvOdNo VOLE.dOk sU S
ToBoM StAlNo tI lAžU a nA KrAjU
kAd oDu nI ZBOgoM nEkAžU!!!!!!!!!!!!!!!


Oprosti što sam živa
I što sam uvijek iskrena bila,
Možda nisam trebala
Al ja sam na sve drukčije gledala.
Sad ti zadnju pjesmu pišem
I od tuge i boli jedva dišem..
Što mi je na duši ne mogu reći
Jer srce će još više peči.
Ali jedno znaj
Ovo je moj oproštaj..
Znam, bila sam teška
Drž' se bila sam ti greška..
Budi sretan, zavoli nju,
Uživaj u njenom zagrljaju.
Vidim da uz mene ne možeš sretan biti
I zato mi to nemoj kriti.
A sad ti još jednom 'zbogom' kažem
Al nemoj misliti da lažem, jer
Vidim da me neželiš blizu sebe
Iako mi je još stalo do tebe..
Kad te na ulici vidim reći ću ti samo 'zdravo'
I onda otići premda će mi biti žao.
Prolazit će mjeseci, godine,
A ja ću trpjeti od svoje savjesti prodike..
U hladan grob tiho ćemo leći ,a
Srce će me i dalje peći, al više nas neće biti
A ja se neću morati od nikoga kriti..
U raju di se sunce budi
Možda se budemo voljeli kao duše
Kad nismo kao ljudi...


eo vam kao neki ljubavni kalkulator pa da kao
vidite koliko ste zaista jedno za drugo...headbangbangheadbangbang


Check name compatibility at Love Calculator!
Your name
Her/His name
Get your own, personalized myspace code for love calculator!




Ovo je super....Morate pogledat do kraja....Ak ne znate za to-obavezno DO KRAJA pogledajte....eek


Get the code at www.winterrowd.com




četvrtak, 05.07.2007.

Uspjela sam se upisat..!

E ovak...išla vam ja jučer u grad,pa ja rekla mami da svratimo do ekonomske...i sad ja gledam listu..vidim nekog sa slovom j pa ja mislila da to ide abecednim redom...ja odma pomislia u sebi :jebiga,nisam prošla!!!headbangbangkad ono ajd idem ja pogledat dal je anita prošla i vidim da sam na listi...jea...smijehthumbupmisloim,imala sam ja 48 bodova,al ipak primaju samo 60 učenika(ja mislim)...e kak sam bila sretna..jer da nisam upala neam pojma šta bi drugo upisala....još je i anita bila na listi,samo što su umjesto anita napisali antun...moš mislit....i tak ugl,aj idem sad....puSSa i pozzwavesmijeh



| …KoMeNtIrAj… (9) | …PrInTaJ … | ..#.. |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.