Baby I want your body close, you on top of me, can you feel it I'm gonna make your body drip all over me,baby me inside of you So take off all your clothes and throw them on the floor you wont need them cuz I gonna give you every little thing you need - U MoJiM vEnAmA JoS ImA NjEgovA OtRoVa Jer Je DoZa PrEjAkA!!! - Blog.hr
< srpanj, 2008  
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Srpanj 2008 (3)
Lipanj 2008 (3)
Svibanj 2008 (7)
Travanj 2008 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


hOčEŠ*nEčEš by:plushrOOms :))

Opis bloga

OvO jE bLoG JeDnE mAwE RaZmAzEnE...PuSsA.....=)..

trenutno vas je na blogu:
who's online


MOJ MSN:matea-zd@hotmail.com




I LOVE MY FRIENDS!!!


pRiJe SvEgA:
HvAlA oNiMa ZbOg KoJiH
SaM pLaKaLa,BeZ NJiH Se
NiKaDa Ne Bi sMiJaLa.
hVaLa oNiMa KoJi Su
RuSiLi MoJ pOnOs,BeZ NjiH
NiKaD nEbi pOsTiGlA OnO Sto JeSAm..
HvAlA OniMa StO sU GAzIlI mOjE oSjEcaJe
BeZ nJiH nIkAd nebi NauCilA bIti JacA
HvaLa OniMa Sto Su DolAZiLi I odlaZili
Iz Mog ZiVoTa,DaLi MaLo A
OdNjeLi PuNo
BeZ NjiH Nikad NEBi NaUciLa CjEniTi
NeKe StvAri...
i HvaLa OnimA Koji NisU tU oStAjAli KAD sU TrEbAli
BeZ NjiH NiKad NeBi ShVaTilA KosU Mi ZAPrAvO pRiJaTeLji!!!


EwO mAlO o MeNi...Pa Ja SaM JeDnA mAwA CuJiCa...
ImEnOm MaTeA.....

¤rAzMaZeNa¤....
¤uViK sPrEmNa Za SaLu¤.....h3h3
¤TvRdOgLaVa¤
¤sAmOuVjErEnA¤
¤zAlJuBlJenA u KriVoG¤
¤TaTiNa PrInCezA¤


VoJiM:-EkIpU sA sMiLjEvCa
-EkIpU iZ KuCiCe
-BiTi VaNi
-CoKoLaDe I LiZe
-SiTnIcE kOjE tI pUno ZnAcE
-PoLjuPcE
-ZaGrLjAjE
-PiVaT
-PlEsAt
-LjEto
-MoToRe
-NoGoMeTaSe
-NoGoMeT
-PuToVaT
-LiPo VrImE
-ROZU BOJU
-BiTi OpTiMiStIcNa
-sEbE
-MoRe
-SvOjU sObU
-SmIjAt Se
-ZaGrEb
-PaRfEmE
-,itd...

Ne VoJiM
-SvAdE
-tUcE
-LaZi
-OgOvArAnJe
-DvOlIcNoSt
-KaD nEkO gOvOrI o MeNi A nE pOznA mE
-AKAVCE..
-UmIsLjEnOsT
-tOrTe,KolAcEi Jos BrDo hrAnE
-SkOlU
-uCiT
-PeSiMiZaM
-ZiMu
-HlAdNoCu
-PrEdRaSudE
-StRaH
-NeKe LjUdE
-NeKe PrOfesOre

SjUsAm
BRITNEY,avril,rihannu,justina,itd...taj tip...
treniram hip hop....starce-da bas haha

..[.×.zay€bana maŁa.×]...

ja §am...osob@ koja...::
..×.[je komplicirana...].×..
..×.[nezna sto zeli].×...
..×.[kojoj nikad nije dosta].×..
..×.[voli svoje prije].×..
..×.[teska ludakinja].×..
..×.[nezali za nicim].×..
..×.[...je zaljubljena u krivog].×..
..×.[..se obozava svadat].×..
..×.[se voli dobro zabaviti].×..
..×.[voli upoznavat nove ljude.].×..
..×.[nikad nije osjetila pravi zagrljaj.].×..
..×.[dobije sve sto zeli].×..
..×.[...u laganju kraljica].×..
..×.[osoba koja je zaj€bana..].×..



¤...LiNkiČi...¤
¤...Ja I encHy..¤
¤...NaŠa iNy.....=)...¤
¤...vanessa..plavuša...¤
¤...MeDo I JoKy...¤
¤...BaBiĆ..iZgOrEtiNa...¤
¤...PiKnJaČiCa...¤
¤....¤..BjAcO I Volpi...¤
¤...iNiN 2.BloG..
¤...gabbie...¤
¤..EnChY =))..¤


Photobucket





Photobucket




Photobucket




.......***moja ekipica***........
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

enchy

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

...UmIsLjEnKo...H3H3...ma FaCA

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

a ekipeeeeeee

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

ena i marta

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

none

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

kata moja

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

nini i marta

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

matea l & marta l

u zagrebu:
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

ja lucija i valeria idemo dir jarunom
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

lucija ja i monika


Photobucket




Photobucket




ewo malo mog blentavog raza...zadnji dan 6.raza

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

...klarchy...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

...vanesa...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

...ingrid...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

...enchy...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

....marta...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

...bepo

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

...medo...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

...kata...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

...ž3ky....

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

...nekic....

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

...nina.....

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

...zele....


zaboravi njegovo ime,
zaboravi njegovo lice......
zaboravi njegove poljupce...
zaboravi ljubav koju si jednom poznavala........
zapamti da on sada ima novu osobu.....
zaboravi ga kad cujes da pustaju vasu pjesmu.......
zapamti kako si plakala po cijele noci....
zaboravi kako ste bili bliski jednom drugom........
zapamti da je on izabrao NJU!!!!!!!
zaboravi njegov hod...
zaboravi nacin na koji je pricao...
zaboravi stvari koje je govorio!!!!!!!
zapamti... OTISAO JE!!!!!!!!
zaboravi njegov osmijeh....
zaboravi njegov glas......
zaboravi njeznost njegove koze....
zaboravi nacin na koji te cvrsto drzao.........
zapamti on je veceras s njom!!!!
zaboravi vrijeme koje je tako brzo proslo....
zaboravi ljubav koja je bila samo dio proslosti.....
zaboravi kako je rekao da te nikad nostaviti.....

Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Voze se cura i decko na
motoru.
Cura:"Nemoj tako brzo,smanji!"
Decko:"Ne baš je ludo!"
Cura:"Ne nije...molim te
uspori!"
Decko."Reci ad me voliš!"
Cura:"Znaš da te volim!"
Decko:"Zagrli me !"
(cura ga zagrli)
Decko:"Molim te uzmi moju
kacigu sa glave meni
je tjesna i stavi je
sebi na glavu!"
Sljedeće jutro u
novinama:motor je
imao nesreću jer su
kočnice popustile,dvije osobe
su bile na motoru-
jedna je preživjela,a
druga poginula.
ISTINA JE : Da je decko na
pola puta ustanovio da
su kočnice popustile,
a to nije htio reći svojoj
curi...želio je posljedni
put čuti njene rječi-VOLIM TE!
Želio je posljedni put
osjetiti njen zagrljaj!
Zatim ju je zamolio
da stavi kacigu na glavu,
jer je želio da ona
preživiiako je ti
značilo da će on umrijeti


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us



...ZaPaMTiTe...
1.Barem dvoje ljudi na svijetu te voli toliko da bi život dali za tebe...

2.Barem 15-ero ljudi na svijetu te voli na neki način...

3.Ako te netko mrzi onda je to samo zato što želi biti poput tebe...

4.Tvoj osmijeh svima donosi sreću, čak i onima koji te ne vole...

5.Svake večeri netko misli na tebe prije nego što zaspi...

6.Nekome si čitav svijet...

7.Da nema tebe netko sad ne bi živio/la…

8.Ti si poseban/na i jedinstven/a...

9.Voli te netko za koga ne znaš da postoji...

10.Kada napraviš i najveću grešku, nešto dobro izađe iz toga...

11.Kada pomisliš da se čitav svijet svalio na tvoja leđa, gledaj bolje, vjerojatno si ti svoja leđa naslonio/la na svijet...

12.Kada misliš kako nema šanse da dobiješ ono što želiš , vjerojatno ni nećeš dobiti, ali ako vjeruješ prije ili kasnije ćeš dobiti ono što želiš...

13.Uvijek pamti komplimente koje dobivaš, a zaboravljaj ružne primjedbe...

14.Uvijek reci nekome što osjećaš za njega, ljepše ćeš se osjećati kada ta osoba sazna....

15.Ako imaš dobrog prijatelja ,imaj vremena da mu daš do znanja koliko ti je dobar.....




Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Music

Free Music



Free Music


četvrtak, 24.07.2008.

Baby I want your body close, you on top of me, can you feel it I'm gonna make your body drip all over me,baby me inside of you So take off all your clothes and throw them on the floor you wont need them cuz I gonna give you every little thing you need

heello ljudi...
ewo vase line matee...dada...
ajme stvarno nemam volje za pisat post...
al eto sto je tu je...
mislila sam da mi stipe napise al ja ne znam svoju sifru napamet
nego mi je ostala spremljena...=)...
haha...koja glupaca......omg....

pa ovako....bila mi je olivia....
yeahh...olivia je moja rodica iz svedske....
ona vam je predivna...dada...stavit cu slike....
ima 16 god za misec dana....=)....
bila je kod mene 3 dana...
bilo nam je totalno zabavno..
prvi dan nigdi nismo isle zato sto je vrime bilo uzasno....
ajme meni....
onda smo bile cilu vecer kod mene,gledale film,zezale se s mojim bratom...
i tako...nije bilo lose...cilu noc smo bile budne...h3h3...
-2.dan smo bile cili dan kod marte h i vani...
u mojoj kuci smo bile brlo malo...samo irucale i vecerale...
marendale nismo jer smo se kasno digle...
navecer smo bile do 1 i nes vani i moja se mama nes na ljutila al ko ju sljivi!!!
bilo nam je ludnica...
stalno smo se slikale...
mate g,mate z,marko,kreso...
svis u se zanimali za oliviu...h3h3...
a ona ih je samo odjebavala....tako triba curo!!!
-3.dan smo bile u kucu cilo popdne al smo oko 4 odlucile u grad!!
ja olivia i moja rodica iz svicarske ana.....
svugdi smo bile...i totalno se zabavile...dada...
kuci smo dosle oko devet....i onda je olivijin tata dosa po nju...
ona ima kucu u policniku i trenutno je tamo...=)
dogovorile smo se da u ponediljak idemo na pramenove
i usput ce ostat spavat kod mene...oo da....

sutra je luka nizetic na rivi...
nadam se da cu ic....tribala bi ic s martom al
volila bi da s nama idu olivia i ana...valjda ce im se dat...=)....


ewo jedna stafetica...=)

°°ja,ja i samo ja°°
ime: ..Matea..
boja kose: ..i am brunette...ali u pon stavljam pramenove....=)
boja očiju: ..smede...tamno smede...=)
godine: 13...i am tinage girl...hahah
rođendan: 12.8

°°omiljeno°°
hrana: hmm...habić...oo da...
pjesma: pa ima ih...big girls dont cry,toxic,baby boy,piece of me...
boja: ROZAAAAAA!!!!!
internet stranica: ..oWa....i oWa..x)
film: ..pa ima i njih..jonh tucker mora umrjeti,prljavi ples 2,princezin tajni dnevnik...

°°tvoj°°
najveći strah: ..slomljeno srce....=(
trenutačna lokacija: ..house x)
najsramotniji trenutak: ..ne znam....
najbolji frend: ena,olivia,pincic,marta

°°to ili ono drugo°°
dan ili noć: .night...o yea...
hamburger ili hot dog: ..hambić..xD
ljubav ili novac: LOVE!!!!!!!
izgled ili osobnost: ..ObOjE..
ljeto ili zima: ..SuMmEr!!
kava ili čaj: ..čaj...(za dobar ten)
vruće ili hladno: ..vruće...soo hot!!!
sunčano ili kišovito: ..SuNčAnO..

°°jesi li ikad°°
bila zaljubljena: ..ne bas zaljubljena...mozda da mi se neko svida...
plesala na kiši: ..oo da....feeling is so good baby...
varala na testu: ..pa dogodi se...h3h3
pušila: ..nop...
pila: ..dada....
bila budna cjelu noć: ..a oFc..
izostala iz škole: ..DAAAAA!!!=)
prevarila nekog: ..nop...
pjevala pod tušem: ..jednom jesam al nikad vise!!!!
smijala se bez razloga: ja se uvik smijem...imalo razloga il ne...x)
sjedila na krovu: dada....i love that
napisala pjesmu:..da jesam neke...boze sacuvaj..haha...ma dobre su dobre...x)

°°oni°°
tvoja prva ljubav: ..nisam imala nikad bas ljubav....
koji ti je dečko slomio srce? .ni(t)ko...i nadam se da nece!!!
tvoja ljubav(pojedinosti): hallo....
boja kose::thats not important
boja očiju::nije bitno!!
hot ili cute: ..oBoJe..
osobnost: ..crazy,hot guy...
stil:....sminekr....like me
kakve dečke voliš? ..zgodne,lipe,dobre,zabavne....

°°još malo...°°
ja sam... jedna totalno opicena cura...tvrdoglava sam uzasno...
uvik mora bit po mom...zajebana mala....dobra frendica..
željela bih: ..BiTi oDwJeTnIcA..MILIJUNAŠICA!!!
život je: ..super ko se zivit zna...lool...
stvarno želim: ZaWrŠiT fAkULtEt..
volim: ..sebe...lito more...ma imate u box-u...=)
ova štafeta je: ..funny...

°°tko te zadnji put°°
naživciro: ..mama....aaa...uvik ona....
povrijedio: ..hmm...niko!!!
rasplakao: ..mama...haha....xD
reko da te voli: ..stipe...moj bjaco....vtp...
rekao da si prava frendica? ..stipe...x)
reako da te mrzi: ..nIkO Mi nIjE rEkAo dA mE mRZi..
nazvao:..marta...
zagrlio:..olivia..
poljubio:..olivia...
rekao ti nešto lijepo: stipe(pincic) da me voli i da sam mu prava frendica!!
kome predaješ štafetu: stipi p....culini...


i tako....ma ja nemam vise nsi pametno za pisat...
ko da je ovo do sad bilo pametno al nmvz....
morala sam nap post da ne mislite da sma zaboravila na vas...
i znam da dugo nisam pisala pozdrave pa ewo sad:
-pincicu,eni,marti,culini,ini,vanni,oliviji,kvartucu,cepiju,ani,....
ako sam koga zaboravila...sorry....
kisejšn!!!



| kOmEnTs. (21) | pRiNt. | * |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.