Kolovoz 2007 (2)
Srpanj 2007 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

MaRiJa

Opiš menje

*O meni & mom zivotu*

Image Hosted by ImageShack.us

Ja sam Josipa,
Idem 7c na Goranovoj
skoli u Đakovu.
Bavim se sjedenjem
i spavanjem,volim sve
uglavnom i to...
moj msn : joskka0305_@hotmail.com

Moje prijateljice
AnjA;))))) zakon
prijateljica i kumica
MoNiKa ;))))) sssuuupppeeerrr,zakon!!!!
IvAnA :))))sssuuuper!!!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

*MoJ ljUbImAc*

Moj mali Zvrki znate
kako je sladak mali
labrador ima oko 5 mj
i jako je nestasan i zato
mu je Jure dao ime zvrki
jako se voli setat i igrat
se s loptom stavit cu vam
sliku pa ce te vidjet to
smo dobili od sestricne
i kada smo ga uzeli i sjeli
u autu mama mu je samo
dosla i polizala ga i otisla
znate kako je to tuzno bilo
ali on sad moze i bez
mame ima nas ;))
Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-08-08

Linkovi

anja
paulina
svakako posjeti ovaj blog pre zakon je
mirna
stella
tina
mare


srijeda, 25.07.2007.

...x Štafeta x...

Moj opis u 5 rijeci...
1.zabavna
2.znatizeljna
3.lijena
4.smijesna
5.ljena

Recenica 5 o meni...
1.idem na njemacki
2.volim procitat neku dobru knjigu
3.mrzim hrvatski
4.neidu mi bash sportovi
5.ne volim tjelesni

Istina ili laz?

ISTINA

Mrznja ili oprost?
OPROST-volim prastat ako meni netko oprosti


Sladoled ili kolac?

SLADOLED-malo se osvjezis preko ljeta

Motor ili auto?

oboje kako kad

Putovanje ili ucenje?

PUTOVANJE- mrzim uciti

Disko ili kafic?
DISKO-gdje je ples vazniji od toga znas li plesati

Nogomet ili kosarka?

nogooomettt-naj sport na
svijetu heh =))

Laptop ili komp?

LAPTOP-mozes ga svagdje nositi


Ljubav ili novac?
LJUBAV-jer novac kvari ljude

ZLATNA RIBICA:Tri zelje?
1.dobar posao
2.puno ljubavi
3.i zdravlja

Sto te prvo na ljudima privuce???

ponasanje i vedrina na licu

Gdje se vidis u buducnosti?
na dobrom poslu


Bez kojih osoba nemozes zivjeti???

Bez mojih fjendica,roditelja i obitelji


ovo mi prosljedila anja ...lol...lol...
a ja prosljedujem
mirni
stelli
ivani i martini

|Kul... (63%)| Uvecaj vrijednost papira!| #|

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.