Kolovoz 2007 (2)
Srpanj 2007 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

MaRiJa

Opiš menje

*O meni & mom zivotu*

Image Hosted by ImageShack.us

Ja sam Josipa,
Idem 7c na Goranovoj
skoli u Đakovu.
Bavim se sjedenjem
i spavanjem,volim sve
uglavnom i to...
moj msn : joskka0305_@hotmail.com

Moje prijateljice
AnjA;))))) zakon
prijateljica i kumica
MoNiKa ;))))) sssuuupppeeerrr,zakon!!!!
IvAnA :))))sssuuuper!!!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

*MoJ ljUbImAc*

Moj mali Zvrki znate
kako je sladak mali
labrador ima oko 5 mj
i jako je nestasan i zato
mu je Jure dao ime zvrki
jako se voli setat i igrat
se s loptom stavit cu vam
sliku pa ce te vidjet to
smo dobili od sestricne
i kada smo ga uzeli i sjeli
u autu mama mu je samo
dosla i polizala ga i otisla
znate kako je to tuzno bilo
ali on sad moze i bez
mame ima nas ;))
Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-08-08

Linkovi

anja
paulina
svakako posjeti ovaj blog pre zakon je
mirna
stella
tina
mare


subota, 14.07.2007.

vratila sam se !!!!!!

Evo mene ponovno ...ma onaj mi je blog nesta srao...Danas mi je malo dosadno idem izgleda kod bake spavat ali necu biti dugo ...danas me razveselio moj mali peso ...lol...lol..znate kako je sladak malo ima cudno ime to mu je moj brat dao ime zove se ZVRKIwavethumbupzujo...O njemu cu drugi put ..
eto sad me komentiraj te (puno)..
nemam vam sta za pisat eto vidimo se !!!!
pozz
anjithumbup
erceguthumbup
lukickithumbup
ivanithumbup

|Kul... (7%)| Uvecaj vrijednost papira!| #|

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.