malo smješnih i zajebanih porukica i pjesmica

kad sam dobra dobra sam,
no kad sam zla još bolja sam!


boriti se za mir
jednako je kao
j***** se za nevinost!


baš me zanima....
jel bi mogli ti i ja....
mislim.... nemora
nitko znati.....
onako skrivečki...
pojesti jednu čokoladu!


50%znas da sam se zaljubila u tebe,
70%znas da si mi ti najljepši,
85%znas da te volim
a 100% znas da se zajebavam!


nece ti pomoci
ni mamica
ni tatica
kad te jednom
poljubi hrvatica


Otiso si,e nek si!!!
Da si barem bio sexy!!!
Jest da ti je svaka dala,
E ja sam te zajebala!!!
Bas je dobro sad bez tebe
I na kraju tko te jebe!!!


ne veruj deckima
kad ti kažu da te vole,
posebno ne onia
iz industrijske škole!



LINKOVIja i tea
moj drugi blog
ivana
najboljiblog-opasna mafija
komad i po
ena i matea
zakonblog
nora




< svibanj, 2008  
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Svibanj 2008 (1)
Travanj 2008 (2)
Ožujak 2008 (5)
Veljača 2008 (4)
Siječanj 2008 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

ja sam pravi dokaz da su plavushe ne samo glupe več i pametne

MOJ MSN:thebestmina@hotmail.com

O MENI

ja sa jedno specijalno djetezujo po imenu jasmina...mislim.....inače me zovu glupa plavusha...hehehhehh....imam 1,2,3,4,5,6,7..neznam kolko godina. idem u školu tj., ludnicudead, hugo badalić-jelas. prolazim s 3,4. živim u N.P.Kbelj. nisam umišljena..,mrzi toblabla. volim se svađat s mamom,ljeto, dosađivat si,ali samo nekad....imam supersretan prijatelje i prijateljice. a neki od njih su:tea, nora, tifi, matea, ena, ivana, dino, pejo, mateo, kristijan, domagoj..... to je za sad towave


Free Hit Counters
Free Hit Counters



PRIJATELJICE
IVANA-najbolja prijateljica,
bucka...hehe...ma zakon...matićka...
hehe..kad će opet tulum??hh..jedva čekam

PAULINA-hmm...šta o njoj pisat....ma zakon
je....bile smo 1-2tj u svađi i ev ponovo
frendice....jeeeej

INES-tu šemsku trea namlatit...nisam
je vidila 100god....isse....i ona je strava..
neznam šta da o njoj pišem.... ma sve
u svemu zakooon!!!!

IVONA-o njoj mogu pisat tri dana...
bucka br.2.....hehe....ženska nea
mozga...samo da se ofarba u
plavo bile bi iste(glupe plavuše)

JELENA S.-e ta ženska stvarno nije
normalna...luda 100 na h....nea šta...
opičenaa......ludaaa...šta još da kažem
ma zakon...

ima ih još al trea stat i prijatelja

PRIJATELJI
GUĐO-najfrend....stvarno je zakon...
zove se augustin...da znate....zakon je
samo se smije...hehe....i ja ču počet...
guđo nemoj da opet moram plakat...

MAETIĆ-e taj je negdje kod umobolnosti
..kak je taj glup..hehe.....ma dobar je....
ivanin mužić...političar hahahaha

KATAVIĆ-e taj mi je sijamski brat...hehe...
glupa plavuša..ko ja...hehe.....jedno
vrijeme se zanimala za njega al više ne...
ima odvratan ukus...stvarnoo...

BORNA-o njem nem šta pisat...
zakon je...

ŠTREBER-ime mu je matej...
glup ko ivana...hehe..ko da su
u rodu..hehe...ma zakon je

neda mi se više pisat

nedjelja, 25.05.2008.

je to ja piše novi post il mi se čini??heheh

eeeeeeeeeee peopli moji dragiiii!!!!!di ste mi vi?? kako ste?? et vidite da vas nisam zaboravila....mislim ko bi vvas zaboravio....nije me dugo bilo nije mi se dalo uređivat blog al et....danas e uhvatilo kravlje ludilo....
kao što znate,il neznate,ja i ivana posvđale smo se s linom i ines....al et pomirili smo se....sad smo ponovo BEST FRENDICE...
došlo je novi članova u našu mafiju;guđo,atić,vukoje,katavić....odma da ih pozzam....
kod mene ko i inače sAMO ludnica...sve zajebavam..sad me se boje...hehe...opasna sam ja....i daaa.....pomirili smo se i s ivonom...ma sad smo svi dobri..
I ONDMA DA PROŠIRIM JAVNOSTI ČELO I PAULINA SU SKUPA I IVANA I MATIČ i INES I GUĐO...HEHE....:-) NOVI PAROVI...HH...
ja sam seb našla,MALO tj. PUNO više....hh....al nije za javnost...
aj mislin da je ovo dovoljno dug post..pA krenimo na pozzove
pozzam:-)
-ivanu
-ivonu
-linu
-ines
-jukićku
-kristinu
-teu
-noru
-mateu
-tifi
-guđu
-matića
-vukoju(a jesi se izrigoo...fuuuj)
-katavića
-miju
-moču
-borni
-štreberu
-davoru
-čori
aj dosta
neda mi se više pisat...
pussa svima :-)
I POSEBNI POZZ:JURI,HRCI,MATEU



| Tell me baby... (21) | Print | http://lollypopdesign.blog.hr |

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.