o meni

myspace layouts


IME: Lucija... volim svoje ime smijeh
PREZIME: nono... ne dam ga...
NADIMAK: najčešće Luce... Lucka, Pucka (sudecka, mkićka i iljkićka me tako zovu lud)... i ima ih al nisu za javnost belj...
DATUM ROĐENJA: 16. 7. 1994.... što znači da imam 13 godina... jej zubo
RAZRED: 7.c... ma najbolji na svijetu thumbup... ne bi ga ni za što mijenjala... no
KVART, GRAD: Vrbani, Zagreb... najluđi kvart! naughty ne želim se selit odavde u Špansko! namcor
HOBI: rock and roll (ples, a ne glazba), odbojka, surfanje netom, trčanje za nekim nut cerek lol...
TRENIRAM: akrobatski rock and roll, odbojku
SLUŠAM: uglavnom pop i hip-hop... od domaćih obožavam THOMPSONA i Shortyja... a od stranih slušam US5, Linkin Park, Kelly Clarkson, Ciara, 50 Cent, Rihanna... ima toga...
FRENDOVI: najbolji su mi Ivona, Mare, Marijana, Paula... s treninga Maja, Tea, Kiara, Sanja, Šebrekica, Tišlarica... a od dečki bone... thumbup thumbup
NAJDRAŽI PREDMET: veliki odmor smijeh.. a ako već moram birat onda tjelesni rofl...
NAJDRAŽE SERIJE: One Tree Hill, Korak po korak, Dadilja, Puna kuća, Malcolm u sredini, Prijatelji...
NAJDRAŽI FILM: Step up 2 i 1, Honey, High School musical 1 i 2, Dok nas jackpot ne rastavi, Ona je najbolja...

MOJ MSN I MAIL: lucija_us5@hotmail.com




Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic


volim:
-njega (v...u) cerek kiss
-frendice
-Tovarnik, Vinkovce i Đakovo
-svoj kvart
-izlazit van
-pjevat i plesat
-Roberta Hoffmana cerek
-Domagoja Duvnjaka!!!! cereksmijeh i sve ostale naše rukometaše...
-Step up 2 yes
-gledat tv, a pogotovo Tree Hilli, hrvatski top-model i komedije na RTL-u
-surfat netom
-dopisivanje
-dečke... of kors belj
-slatko... mmm... fino
-igrat se... baš sam dijete
-ljude koji vole mene
-rukomet! obožavam ga gledati i obožavam naše rukometaše!! cerek
-obitelj... ajde i do njih mi je stalo
-msn
-spavati... a još je bolje kod frendica zijev
-more i ljetne praznike... bude uspomene
-sređivat se i šminkat
-slušat thompsona! obožavam njegove pjesme!! nut
-kad nemam para pa mi marijana nešto kupi
-skidat pjesme
-kad je vani lijepo vrijeme... ou je
-biti vesela sretan
-sport... a najviše odbojku, košarku i RUKOMET
da ne duljim... to bi ukratko bilo to


mrzim: burninmad
-kišu i oblačno vrijeme... nisam dobre volje tada tuzan
-depresiju cry
-tokio hotel headbang
-preseravanje... TO NE MOGU PODNIJET!
-ljude koji mrze mene mad
-dosađivanje nono
-neke profe mad
-lječničke preglede mad puknucu
-stepenice u marijinoj zgradi headbang
-kad me ljudi kopiraju namcor
-bube... mrzim bube dead
-kad mi govore šta da radim
-umišljene ljude
nećemo dalje...






I











Mikel dance


FRENDICE

cool myspace layouts


Ivona:
heh... ona je super cura... ali malo čudna... ne u lošem smislu. Voli se zezat i glupirat. Plavuša je pa ponekad ima glupe zaključke i ispade. Inače, ona je više kao sportski tip. Nije zaljubljena... jedina od nas... pa je zbog toga i jedina normalna. Pametna je i uvijek će pomoć. Inače je kao frendica odlična jer s njom sigurno nije dosadno i uvijek mi daje savjete... bilo kakve...


myspace layouts

Mare
Još jedna odlična cura. Uvijek mi pomaže i njoj sve mogu reć. Zabavna je i obožava se zezat. S njom nije dosadno čak ni ako samo šuti.. Uvijek ima neke svoje provale i ispade. Inače, zaljubljena je u tipa koji je totalni slijepac da ju ne primijeti. Ona inače ne voli plakat, ali ako ju i vidm da plače (što je gotovo nikad) to je zbog tog tipa. Još jednom ponavljam, on je gubitnik time što nije s Marijom.



myspace layouts



Paula
Pa evo... Paula mi je prije bila najbolja frendica... ali ne znam zašto i polako smo se prestale družit. Svi mi kažu da je čudno vidjet nas odvojene. No i dalje se mi zezamo i pričamo. Ona je recimo NAJLUĐE zaljubljena od ove tri. Iskreno, mislim da bi moglo bit nešto s njom i tim tipom. Inače, Paula je zabavna i s njom nije dosadno.



myspace layouts


Marijanica
hmm... šta da kažem o Marijani? Super cura. Kad se počne smijat nema joj kraja! voli se zezat i izvodit gluposti. I ona je ludo zaljubljena u jednog malog plavog.... dobro, nije plav. I od njega je pokupila pamet pa tu i tamo ima čudne zaključke! Inače, kao frendica je odlična. Pomaže i zabavna je. Šta ćeš više?




< svibanj, 2008 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Srpanj 2008 (1)
Lipanj 2008 (3)
Svibanj 2008 (3)
Travanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Image and video hosting by TinyPic

KomeNti ..on/ofF

Opis bloga

ovaj blog je nastao isključivo jer sam se dosađivala i jer su me moje cure nagovorile... kad sam ga već otvorila pisat ću o sebi, svom životu, frendovima... ma vidjet ćete...


Linkovi

Mare... odlična frendica... ide sa mnom u razred...

Marijanica... isto ide sa mnom u razred... super frendica

moja sisterka Jelena... ma volim ja nju... volim se zezat s njom...

Sanja... frendica s treninga... super cura....

Ziggy... akačica.. super cool cura...

Tea i frendica... Tea je isto s treninga.... komična cura... a frendicu ne poznajem iako je se sjećam kad je plesala rokenrol...

Tea... ovo je tein samostalni blog...

Martina... cura s treninga... majena, smiješna, hiperaktivna...

Dvije najfrendice... M & M - Frikuše moje.. lol


subota, 31.05.2008.

What hurts the most is being so close.. And having so much to say... and watching you walk away... never knowing what could have been... And not seeing that loving you is what I was trying to do

naslov: Rascal Flats - What hurts the most


ey ljudeki... vratila sam se... i to brzo... a mislila sam još i prije al mi je bilo mutavo samo sa dva koma da pišem novi post lud... ali sad ih imam 30 pa mi je lakše... pa šta se sve izdogađalo u ovih desetak dana? a da... bio je onaj produženi vikend za tijelovo... pogađate, ja sam OPET ostala u zagrebu puknucu... al ovaj put je bilo bolje nego za prvi maj yes... svaki dan smo ja i marijana išle van, igrale odbojku, vozale se i tako... a u taj petak sam ja sa svojim curama s treninga išla u kino... išle ja, maja, šebrekica, tea i tišlarica i gledali smo "dok nas jackpot ne rastavi"... ma film je odličan! thumbup svima ga preporučam!! prava komedija... cerili se cijelo vrijeme... i tako se mi u kinu izludirale pa krenule doma... otišle na stanicu otpratit teu jer je ona išla sa svojim curama na trg a mi smo kao trebale doma... e da je to tako lagano dead... nismo znali kojim tramvajem, dali presjedat i ako da, na kojoj stanici zubo.... bilo je fkt mutavih prijedloga... ali mi smo žive stigle na igralište belj... tamo se slikavale... i nikako se nismo uspjele sve četiri zajedno slikat jer bi nam na slikama bile samo glave ili samo jedna cura rofl... pa su onda prošli marijanin l** i paulin f**** i šebrekica ih je primijetila i rekla da njih pozovemo da nas oni slikaju... ja sam naravno rekla da je bolje da čekamo neke cure pa da njih pitamo jer znam da bi se marijana i paula naljutila da su nas oni slikali.... i tako mi otrpatili šebrekicu i ostali maja, ja i tišlarica... pa oko pola 10 otpratile maju i na kraju ja i tišlarica ostale do pola 11... i tu bi valjda bio kraj tog doživljaja o kinu...

šta se dalje događalo? a da.. ja i ivona smo bile u utorak na porti!! ma bilo je preedobro thumbup... pošto su za taj dan najavili najtoplije vrijeme dosad, mislili samo se laganije obuć pa se ja i ivona dogovorile za kombinaciju bijele hlače - crna majica... na kraju smo se tako dogovorile i s marijom i marijanom i jedino paula nije bila tako obučena... al niš za to... heh a na porti ja i ivona svaki čas išle u dućan po sok party, sladoled fino i neš za žderat njami... onda meni na portu došo neki stari i počeo mi lovačke priče pričat dok je ivona negdje otišla... počeo on o svom vremenu, kako su tad dečki bili pristojni bla bla bla zijev... ja sam se samo smijala zubo... i kasnije dođe da bi škola trebala plaćat za ovo što smo im na porti te da bi nam trebali platit piće, hranu i sve šta nam treba lol... ma stari je čista komedija... xd... a i u pravu je smijeh.... kasnije sam nas ja slikavala na svakom koraku... i imam oko 100 slika koje ću vjerojatno objavit al naknadno na ovom postu jer ih sad ne mogu prebaciit na komp... a što je najbolje propustili smo blok sat hrvatskog i matiše, te glazbeni... tako je bilo i zadnji put... a o tom sam vam već ranije pisala... i tako se mi tamo kartale i pobijedila sam ivonu u remiju kolko se sjećam naughty... pa sam ja pjevala opet a ivona samo šutila i izbezumljeno gledala eek... i tako je došao kraj tog ludila... kasnije smo još ostale na igralištu slikavat se i tako...

sljedeće što se isto važno dogodilo je petak... pisali smo zemljopis i ja sam dobila kulju! eek... nekako sam i očekivala jer su pitanja meni bila umobolna... a što je najbolje, zemljopis mi je uvijek bio lagan i dosad sam imala 6 petica.. i sad ova jedinica... uff... moram ju u ponedjeljak ispravljat... ne da mi se opet sve učit... joooj headbang... al dobro, moram to ispravit da stari ne sazna jer se ljuti što više uopće ne učim...
a ono što nisam mogla dočekat još od prošle subote, kad sam saznala za to, je bio thompsonov koncert na trgu!! cijeli tjedan to čekam i onda napokon i dočekam!! smijeh pa da iznesem doživljaje i dojmove... khm khm... pa ovako... tamo sam došla još u 7 i 15 i već je tad bilo oko 3 tisuće ljudi na trgu... e onda je počeo pljusak i prolom oblaka, te se govorilo da će koncert bit otkazan... ma mrš... tad sam pukla...ali je sve dobro završilo... malo (da malo) smo se smočili i pokisli, mučili se da nađemo normalno mjesto i tako... onda moj stari predložio da odemo sa strane od pozornice kod onih skela... i tamo smo bili urednih sat i po... al je bilo katastrofa!! svi ljudi baš ispred nas prolaze... jedni u ovom, jedni u onom smjeru... odu na jednu stranu da nađu mjesto, pa ožedne i vrate se na drugu stranu po pivo... pa sam pivom odu na onu prvu stranu... pa popiju tu pivu, al su i dalje žedni pa odu na drugu stranu... pa moraju pišat pa odu na prvu stranu... pa su pišali i ispraznili se pa odu nešto pojest na drugu stranu... i tako cijelo vrijeme!!! lijevo-desno, lijevo-desno... a meni muka od svih tih ljudi... sve smrdi po pivi po znoju... užas!! burninmad al morali smo trpit... još je koncert kasnio sat vremena... al kad je počeo pjevat ja sam zaboravila i na one ljude što moraju pit i pišat i na kišu i na kašnjenje i na kišobrane zbog kojih nisam mogla ništa vidjet... samo sam uživala...
Image and video hosting by TinyPic

al još na drugoj pjesmi se moj pametni tata sjetio da odemo negdje di je manje ljudi i gdje ću moć normalno gledat... pa smo otišli nazad i otišli pod kao neki šator od kafića... ma ne znam šta je to... i tamo proveli ostatak koncerta... ja se popela na stolicu od kafića i tamo plesala i pjevala... onda sam ožednila pa pitam starog da mi kupi sok... i kad ja vidim on se vraća i nosi dvije čaše pive... ja gledam kaj? i on kaže da nije bilo soka nego samo pive a pošto sam žedna da mogu... i tako ja popila cijelu onu čašu i nastavila plesat i pjevat... al mi je čudno što mi je stari uopće dao pivu... al dobro... sisterka je sve zabilježila snimkama na mobitelu i tako.... inače, vidjela sam jako puno poznatih mi ljudi... dosta ex-osmaša... a tamo je sveukupno bilo 120 000 ljudi!! isse... i koncert je eto završio oko 1 sat... i ja sva tužna krenula prema autu pa doma... ja bi još!! recite šta hoćete o thompsonu, ali ja obožavam i njega i njegove pjesme i glazbu... stvarno sam ponosna što sam bila dio tog povijsnog spektakla!
Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic




mislim da je vrijeme da završim ovaj roman... fkt je dug.... ne znam oće vam se dat čitat al ak bude hvala vam! ne mislim više tako opširno pisat... valjda?... no dobro... komajte mi!
pozdravljam staru ekipu:
IVONA mah
MARE mah
MARIJANA wave
PAULA wave
ekipu s treninga thumbup
ljude iz razrede yes
akačice smijeh
i daldu smijeh cerek kiss





| komentiraj! (81) | isprintaj | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.